وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهی جهت تقویت مژه ها

راهی جهت تقویت مژه ها
مژه هایتان را با شامپو بچه بشویید.
یك جراح و متخصص چشم و فوق‌تخصص قرنیه با بیان این‌كه بهترین كار برای كاهش آسیب‌های چشمی در پی بروز پدیده گرد و غبار ، خارج نشدن از منزل و یا استفاده از محافظ‌های چشمی یا عینك است، گفت: این افراد می‌توانند پس از بازگشت به منزل با شامپوی بچه، مژه‌ها را شستشو دهند.

دكتر محمدعلی زارع در گفتگو با ایسنا با بیان این‌كه در صورت احساس جسم خارجی باید چشم شستشو داده شود ،‌ اظهار كرد: بهترین محلول برای شستشو استفاده از سرم فیزیولوژی است ، اما در صورت در دسترس نبودن می‌توان از آب تمیز یا قطره اشك مصنوعی استفاده كرد.

وی ادامه داد: چنانچه با وجود این اقدامات جسم خارجی از چشم خارج نشد باید با مراجعه به یك متخصص با استفاده از دستگاه‌هایی با بزرگنمایی بیشتر داخل چشم رویت شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران از علائم هشداری برای وجود جسم خارجی در چشم را قرمزی ، خارش و ترشح برشمرد و یادآور شد: افراد مبتلا به خشكی چشم بیشتر در معرض آسیب‌های چشمی در شرایط بروز پدیده گرد و غبار هستند.

دكتر زارع توصیه كرد: در صورت وجود جسم خارجی، افراد از مالش چشم خودداری كنند؛ چون مالیدن چشم باعث بروز خراشیدگی، زخم و در نهایت عفونت می‌شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره