وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال رابطه الناز شاکردوست و حقیقی

جنجال رابطه الناز شاکردوست و حقیقی
الناز شاکردوست در گفت و گو با خبرآنلاین، گفت به دلیل انتشار خبر ازدواجش با علیرضا حقیقی، شکایت می‌کند.
این بازیگر زن سینما به کلی آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد. او در این باره  گفت:« من فقط یک بار ایشان را در سینما دیدم.  خبر  ازدواج ما کذب محض است. حتی بعد از انتشار این خبر، پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟. من می‌خواهم برای انتشار این خبر شکایت کنم. »
شاکردوست درحالی اساسا آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب می کند که که در روز 11 بهمن گذشته، خبرگزاری رسمی ایسنا در اخبار خود از جشنواره فیلم فجر، از حضور شاکردوست و همسرش در جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم فاصله خبر داده بود. در آن خبر از علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس به عنوان همسر شاکردوست نام برده شده بود. خبری که روز بعد در روزنامه های سیاسی کشور منتشر شد و در همه یک ماه گذشته، هیچ یک از طرفین، این خبر را تکذیب نکردند.
 
 
او اما درباره اتفاقات روز نمایش فیلم فاصله می‌گوید:« ایشان به تماشای فیلم من آمده بودند. تا قبل از این آقای حقیقی را ندیده بودم اما آنجا که داشتم با مردم عکس یادگاری می‌گرفتم، ایشان به سمت من آمد و از بازی ام در فیلم تشکر کرد. از فردای آن روز شایعات شروع شد و در چند هفته، روزنامه ها مرا شوهر دادند درحالی که ازدواج نکرده ام .»
شاکردوست در این باره که چرا همان زمان به این خبر عکس العمل نشان نداده است، گفت:« من آن موقع مسافرت بودم . برای همین از این خبر مطلع نشدم. برای همین هم بود که آن زمان به این خبر واکنش نشان ندادم.» اگرچه در همه یک ماه گذشته هم این ستاره سینمایی واکنشی به توالی انتشار این شایعه در نشریات مختلف نداشته است.
این بازیگر سرشناس درباره این شایعه که در یکی از اردوهای پرسپولیس به دنبال حقیقی رفته است و اینکه بسیاری از نزدیکان به پرسپولیس  این دو را با یکدیگر دیده اند هم گفت:« من فقط همان یک بار ایشان را دیدم.»
او درحالی که می‌خندید ادامه داد:« من به دنبال آقای حقیقی رفته ام؟ این حرف را چه کسی زده است؟ »
شاکردوست اصرار داشت تا نام این افراد فوتبالی که خبر رویت این دو را در اردوی تیم رسانه ای کرده بودند بداند، اما خبرنگار ما به او گفت:« شما که اساسا اصرار دارید فوتبالی ها را نمی‌شناسید پس چه دلیلی دارد تا ما به شما اسم بگوییم ؟ »
این سوال سبب شد تا شاکردوست با کمی مکث، دوباره تاکید کند حقیقی را نمی شناسد و از ادامه سوال خود منصرف شود.
علیرضا حقیقی هم در مصاحبه با «خبرگزاری فوتبال ایران» خبر ازدواج خود را تکذیب کرد و اعلام کرد :« با راهنمایی معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس از سایت خبرآنلاین شکایت کرده ام.» پدر این بازیکن هم در گفت و گو با وبلاگ هوادار پرسپولیس خبر این ازدواج را تکذیب کرد. مسول این وبلاگ که سر دسته لیدرهای پرسپولیس است، گزارش تصویری  شکایت این بازیکن را منتشر کرده است و از نزدیکان پدر حقیقی محسوب می‌شود ، در گفت و گو با خبرآنلاین ادعا کرد آشنایی شاکردوست و علیرضا به این دلیل است که این ها همسایه هستند .
این درحالی است که الناز شاکردوست اصرار داشت تنها یکبار علیرضا حقیقی را در سالن سینما از نزدیک دیده است.
 
مجله خانوادگی روزهای زندگی، به مدیرمسئولی علی فتح الله زاده هم در شماره اول اسفند خود در صفحه فالگوش از  یک هنرپیشه زن سرشناس نام برده است که پس از تماشای یکی از فیلم های جشنواره فجر در سالن میلاد دوشادوش یکدیگر در پارکینگ برج دیده شده اند که سوار بر اتومبیل مدل بالای سفید رنگ شاسی بلند خود ، برج را به سمت بزرگراه شهید حکیم ترک کرده اند.
سایت خبرآنلاین با توجه به روایات متواتری که از حضور این دو جوان نام آشنا در محافل عمومی منتشر شده بود ، وقتی خبر رسمیت یافتن این آشنایی را از یکی از منابع خبری خود گرفت ، با این فرض که هیچگاه ظنی به ارتباط خارج از شرع و عرف! این دو ستاره نداشته است ، اقدام به انتشار  خبر کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره