وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قیمت مودم‌های وایمكس ایرانسل اعلام شد

قیمت مودم‌های وایمكس ایرانسل اعلام شد
آرش كریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر درباره مودم‌های وایمكس ایرانسل گفت: در حال حاضر دو نوع مودم داخلی و فضای باز به مشتركان و متقاضیان عرضه می‌شود كه مودم داخلی با آنتن داخلی خود ضمن پشتیبانی از استاندارد امنیتی امكان پشتیبانی از سرویس تلفن اینترنتی یا همان VoIP را هم داراست.

به گفته وی این مودم با ابعادی كوچك و قابلیت نصب و كاربرد بسیار آسان، متناسب با فضای منزل و یا دفاتر كار كوچك طراحی شده و با بهای 110هزار تومان فروخته می‌شود.

كریم‌بیگی درباره مودم فضای باز وایمكس ایرانسل نیز گفت: این مودم كه در خارج از ساختمان نصب می‌شود به علت قدرت گیرندگی بسیار بالا، برای مكان‌هایی كه به علت فشردگی ساختمان‌ها، فركانس‌ها ضعیف است طراحی و توصیه شده است و با بهای 220هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر استفاده از خدمات پیشرفته وایمكس ایرانسل در 7 کلانشهر تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، اهواز و کرج و برای اولین بار در ایران در طرح‌های تعرفه متنوع و در سرعت‌های 64، 128، 256، 512 كیلوبیت بر ثانیه و یك و دو مگابیت بر ثانیه فراهم شده است.

مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: کاربران خانگی که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، می‌توانند با دسترسی به شبکه وسیع وایمکس ایرانسل، دسترسی خود را به اینترنت تامین کنند.

او ادامه داد: همچنین شرکت‌های بزرگ و یا درحال توسعه نیز که فن‌آوری ADSL دیگر پاسخگوی نیازهای آنان نیست و یا شرکت‌هایی با شعب و دفاتر مختلف در شهرها و مناطق مختلف می‌توانند تمامی نیازهای تجاری خود را با استفاده از فن‌آوری وایمکس ایرانسل و خدمات متنوع آن برطرف کنند.

به گفته وی ثبت‌نام سرویس وایمكس ایرانسل با مراجعه به نمایندگان مجاز وایمكس ایرانسل و یا از طریق تماس با مركز تماس 24 ساعته پشتیبانی وایمكس ایرانسل به شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط ممكن است.

به گفته او همچنین به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم، حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، کلیه کاربرانی جدیدی که از تاریخ اول تا 19 اسفندماه سال جاری، نسبت به اشتراک سرویس وایمکس ایرانسل خود اقدام نمایند، می‌توانند از 10 درصد تخفیف در هزینه اشتراک ماهیانه دوره آتی سرویس خود بهره مند شوند.