وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

350 هزار تومان برای یادگیری دزدی

350 هزار تومان برای یادگیری دزدی
سرهنگ غلامرضا بینایی رئیس کلانتری 128 تهران نو در تشریح خبر گفت: به منظور اجرای طرح انضباط اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و همچنین تعامل خوب و ارزنده مردم عزیز ‏مطلع شدیم در محدوده کلانتری 128 تهران نو فردی بدون تخریب قفل صندوق عقب خودرو های (مدل پژو ) مبادرت به سرقت زاپاس و محتویات صندوق خودرو می کند.

رئیس کلانتری 128 تهران نو ادامه داد: با توجه به شکایات مردمی و حساسیت موضوع ، اکیپ عملیاتی تجسس کلانتری 128 تهران نو وارد عمل شد و با تحقیقات ویژه ای در این رابطه یکدستگاه خودرو را شناسایی کردند.

سرهنگ غلامرضا بینایی گفت: با شناسایی مالک این خودرو و احضار وی به کلانتری مشخص شد، مالک اصلی، خودرو را چند ماه پیش به فردی به نام" م " فروخته است.

بینایی تصریح کرد: با توجه به سرنخ ها و منابع اطلاعاتی متهم در خیابان نیروی هوایی شرق تهران شناسایی و در یک تعقیب وگریز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه متهم بعد از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به 180 فقره سرقت زاپاس خودرو پژو اعتراف کرده است، افزود: متهم معتاد بوده و برای خرج مواد مخدر خود 350 هزار تومان به فردی پرداخت کرده تا چگونگی سرقت از صندوق خودرو را به وی آموزش بدهد.

سرهنگ بینایی گفت: متهم علت و انگیزه خود را از سرقت زاپاس خودرو های نو فروش آسان آن عنوان کرده و گفته است آب کردن این نوع لاستیکها برای او راحتر بود ضمن اینکه این لاستیکها را با قیمت بیشتری نسبت به لاستیکهای کار کرده می فروخته است.

سرهنگ غلامرضا بینایی رییس کلانتری 128 تهران نو با توصیه به رانندگان در خصوص ایمنی خودرو ها و نصب دزد گیر با صدا و چشمک زن ، خاطرنشان کرد: متهم صرفا به خودروهایی در ساعت 10 الی 12 شب دستبرد می زده است که دزدگیر نداشته یا در حالت بی صدا بوده اند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره