وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رنگ‌ لاک ناخن در بهار امسال !

رنگ‌ لاک ناخن در بهار امسال !
ماه‌ها بود که برنامه ریزی می‌کردیم زمانیکه هوا گرمتر شد ، صندل به پا کنیم و ناخن‌هایمان را لاک‌های شاد و زیبا بزنیم. به جای رنگ‌های تیره مثل خاکستری ، سورمه ای ، سبز تیره که در زمستان مورد استفاده قرار می‌گرفتند ، بهتر است که در فصول گرم سال رنگ‌های شاد و روشن را جایگزین آنها کنیم:
لاک گرانیتی : این لاک به رنگ نارنجی – قرمز روشن و شاد است. لاکی قرمز با دانه‌هایی به رنگ توت فرنگی که یادآور بهار پر طراوت است.
 
رنگ‌ لاک ناخن در بهار امسال !
ویکتوریا کربای سردبیر مجله مد و زیبایی را به ناخن‌های خود هدیه کنید : این لاک نه به رنگ صورتی است نه زیادی نارنجی و تند است ، این لاک رنگی گرم و شاد دارد که به صدف ناخن‌های شما شادابی و زیبایی خاصی ارمغان می‌دهد".

جسیکا پرینس دستیار مجله مد و زیبایی : " این لاک به رنگ صدفی – صورتی بسیار زیبایی است که در فصل گرم تابستان به ناخن‌های شما سرزندگی و نشاط خاصی می‌بخشد.می توانید متناسب با رنگ پوست‌تان از درجه تیره یا روشن این لاک استفاده کنید".

دیزی شاو سردبیر مجله زیبایی : " این لاک رنگی بسیار شاد و زیبا دارد به گونه ای که رنگ نارنجی آن به گونه ای نیست که پوست دستان شما را تیره نشان دهد . بلکه دستان شما را شاداب و درخشان می‌کند.
کایلی دوناهو سردبیر مجله زیبایی : رنگ نارنجی شامپاینی : زمانیکه برای اولین بار از این لاک استفاده کردم ، فکر می‌کردم که رنگ آن زیادی نارنجی و تند است. اما بعد از اینکه لاک تثبیت شد به رنگ نارنجی روشنی درآمد که هیچ وقت آن را با رنگ قرمز یا صورتی و صدفی عوض نمی‌کنم".

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره