وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

باران اسكناس در تهران !!!

باران اسكناس در تهران !!!
ماموران انتظامی در شرق تهران هنگام گشتزنی با مشاهده 2 سرنشین یك دستگاه موتورسیكلت هوندا كه ترك‌نشین یك كیف زنانه به همراه داشت به آنها ظنین شده و دستور توقف صادر كردند.

در پی این موضوع راننده موتورسیكلت بدون توجه به هشدار پلیس به سرعت از محل متواری شد و تعقیب ماموران برای متوقف كردن 2 جوان موتورسوار آغاز شد.

دقایقی پس از این تعقیب و گریز راننده با ورود به خیابان یك طرفه اقدام به ادامه مسیر كرد و در این هنگام ترك‌نشین موتور با بیرون آوردن بسته اسكناس‌های 2 هزار تومانی اقدام به پخش پول در خیابان را كرد تا به سبك فیلم‌های سینمایی با هجوم مردم برای جمع‌آوری اسكناس‌ها كه همانند باران به خیابان می‌ریخت، مانعی برای تعقیب پلیس شوند.

دستگیری یكی از متهمان

به دنبال این اقدام ماموران با اجرای طرح مهار، راه‌های عبوری موتورسواران سارق را مسدود كردند و در این هنگام ترك‌نشین موتورسیكلت پس از پیاده شدن از موتور با پای پیاده و در جهت مخالف تعقیب پلیس اقدام به فرار كرد كه بلافاصله ماموران این متهم را دستگیر كردند اما دیگر همدست وی موفق به فرار شد. ماموران در جریان این عملیات اقدام به جمع‌آوری 190 هزار تومان اسكناس از خیابان كردند.

با انتقال متهم به دادسرای جنایی، متهم با معرفی خود به نام مهرداد گفت كه یك مجرم سابقه‌دار است كه پیش از این نیز به اتهام كیف‌قاپی دستگیر و چندین مرحله زندانی شده است.

وی اضافه كرد: در آخرین سرقت باهمدستی دو متهم كیف یك خانم را سرقت كردیم و در حال عبور در خیابان وحیدیه بودیم كه به یك‌باره ماموران گشت به ما مشكوك شدند و من نیز هنگام فرار قصد داشتم با پرتاب اسكناس به آسمان و پراكنده شدن پول‌هایی كه درون كیف قرار داشت مردم را به خیابان كشیده و مانع از تعقیب خود شویم كه من دستگیر شدم و همدستم نیز متواری شد.

در پی این اعترافات، قاضی جنایی دستور دستگیری دیگر متهم فراری را صادركرد و ماموران در اولین اقدام با بررسی اسناد و مدارك به دست آمده موفق به شناسایی صاحب كیف شدند.

با شكایت زن مالباخته ، تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.