وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ادعای گرانقیمت​ترین بازیگر زن ایران!!

ادعای گرانقیمت​ترین بازیگر زن ایران!!
تب قدرت و شهرت از دیرباز تا امروز بلاهای مختلفی را سر انسان​ها آورده است. در این شرایط آشوب و بلاتکلیفی سینمای ایران، این تب حال خیلی ها را بد کرده است.
یکی از بانمک​ترین نمونه​هایش، گرانترین بازیگر زن سینمای ایران ( البته به روایت خودش) لیلا اوتادی است. او در پی آن است تا به شیوه فرانکنشتینیسم از خود سوپراستاری آنچنانی بسازد. فرانکنشتین که در خاطرتان هست؟ همان آدم چهل تکه​ایی که هر قسمت از بدنش توسط یک پرفسور دیوانه از مرده​ها دزدید می​شد و بهم دوخته می​شد که در نهایت انسانی غول​پیکر و بی​محتوا به نام فرانکنشتین از آن ساخته شد.
در این بازار شلوغ  و ترافیک بازیگرهایی که برای یدک کشیدن لقب سوپراستاری هرکاری می​کنند، این بازیگر جوان روش عجیب و فرانکنشتین‌واری برای خود برگزیده است. او تصمیم گرفته از هرکدام از  ویژگی​های استارهای سینما تکه​ایی را بردارد به خودش بدوزد و تا در نهایت یک جامه سوپراستاری بر تن داشته باشد.

اوتادی، وقتی به دیدار نمایشگاه طلا و جواهرات دست​ساز مهناز افشار رفت تیتر زد که تنها بازیگری در ایران است که صاحب برند طلا و جواهرات است. (حرفی زد که طلافروشان بزرگ بازار مثل زمردیان و گوهربین سال‌هاست جرات گفتنش را ندارند.)

وقتی دید گلشیفته فراهانی با دی کاپریو همبازی شده خبر داد که قرار است با جود لاو در یک پروژه همبازی باشد. (پروژه‌ای که هیچ​کس اسم کارگردان و تهیه کننده​اش را نمی​داند و هیچ اثری از ساخته شدنش در اینترنت و هیچ رسانه خبری دیگری نمی​توان یافت.) چند روز بعد هم خودش خبر را تکذیب و کرد و منتی آنچنانی بر سر ارشاد گذاشت که به خاطر وفاداری خود به اصول ارشاد نوین از بازی از آن پروژه انصراف داده است.

وقتی دید نمایشگاه عکس هدیه تهرانی چه جنجالی برپا کرد و بار دیگر اسم او را سر زبان ها انداخت خبر داد که قرار است بزرگترین نمایشگاه عکس خاورمیانه را از عکس​های شاخص خود از سفرهایش به دور دنیا برگزار کند. (که همه سینمای ایران بی صبرانه در انتظار افتتاحیه این نمایشگاه می​سوزند.)

وقتی دید نیوشا ضیغمی می​خواهد تهیه‌کننده شود و پروانه ساخت اولین فیلمش را گرفته بلافاصله او هم دست به کار شد و بر حسب اتفاق سراغ پیمان عباسی همان نویسنده​ای رفت که نیوشا ضیغمی با او قرارداد همکاری پیوسته دارد و می​خواهد فیلم «شیطان شلوار لی می​پوشد» را با فیلمنامه او جلوی دوربین ببرد. (که شاید تنها خبر نزدیک به واقعیت درباره او باشد. کافیست بتواند 300 میلیون پول حلال فراهم کند.)

اوتادی در تازه​ترین شاهکارش هم اعلام کرده که گران​ترین بازیگر زن سینمای ایران است و 75 میلیون برای بازی در فیلم «پیتزا مخلوط» دستمزد گرفته است. در صورتی که تهیه​کننده کار رسماً اعلام کرده که دستمزد ایشان 17 میلیون تومان است. (کارشناسان بر این باور بودند که اگر این تهیه کننده آنقدر ناشی است که 75 میلیون تومان به … دستمزد داده حتما 100 میلیون به یوسف تیموری، 140 میلیون به علی صادقی و 200 میلیون به مجید صالحی و برای پروژه بعدی هم 2 و نیم میلیارد دستمزد را برای محمدرضا گلراز کنار گذاشته است.)

اینها چند نمونه از اخباری است که اوتادی این روزها از خودش منتشر می​کند و چند روز بعد هم آنها را تکذیب می​کند و بر این باور است که یکبار در انتشار خبر مطرح می​شود و یکبار هم موقع تکذیب آن. شاید بر اساس همین روند بتوان پیش‌بینی کرد که اخبار بعدی او تا پایان سال 89 به چه شرحی است:

– ترجمه کتاب خاطرات ژولیت بینوش از زبان فرانسوی و ترجمه خاطرات اوریانا فالاچی از زبان ایتالیایی (چون نیکی کریمی خاطرات مارلون براندو را ترجمه کرده است.)

– طبق دعوت رسمی سازمان ملل قرار است به عنوان سفیر صلح فعالیت کند و در یونیسف هم به عنوان یکی از اعضای اصلی کابینه از او دعوت به همکاری شده است. (چون مهتاب کرامتی پایش به یونیسف باز شده.)

– مربی افتخاری بدنسازی تیم والیبال بارسلونا است. (چون محمدرضا گلزار مربی بدنساز تیم والیبال ارتعاشات صنعتی شده.)

– برگزاری وتهیه بزرگترین کنسرت آسیا با حضور خوانندگانی چون آندره بوچیلی، کریس دی برگ و ساسی مانکن. (چون محمدرضا گلزار کنسرت موسیقی برگزار است.)

– قرار است به زودی کمپانی پرفیوم فرانسه عطری به نام اوتادی وارد بازار کند. (چون شبیه این قرارداد را با خانوم بیانسه بسته است.)

– بلیت فرست کلاس افتخاری برای او صادر شده تا با اولین اتوبوس فضایی در کنار دیوید بکهام و همسرش سفری به کره ماه داشته باشد!

خلاصه اگر این روزها شنیدید که کهکشان تازه کشف شده​ای به نام اوتادی نامگذاری شد خیلی تعجب نکنید…!
شهر شلوغ است و در این دنیای بی​حساب و کتاب هرچیزی امکان پذیر است. شاید همین روش جنجالی​اش کارساز شد، نمونه​اش اینکه همین الان با همین مطلب او ناخواسته یک دگمه دیگر به لباس فرانکنشتینی‌اش اضافه کرده و برای یقه لباسش هم کافیست جوابیه‌ای برای این یادداشت صادر کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره