وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کارت حافظه 32 گیگابایتی برای موبایل

کارت حافظه 32 گیگابایتی برای موبایل
تلاش مهندسان برای ساخت کارت‌های حافظه پرظرفیت کماکان ادامه دارد. کارت‌های حافظه میکرو اس.دی با ظرفیت 32 گیگابایت ویژه گوشی‌های هوشمند به زودی به بازار می‌آیند، البته با قیمتی نه چندان ارزان!

بالاخره برای گوشی‌های همراه هوشمند هم کارت‌های حافظه با ظرفیت بالا به بازار عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش سی‌نت، شرکت سن‌دیسک اعلام کرده کارت‌های حافظه با ظرفیت 32 گیگابایت برای گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه خواهد کرد، ‌بیشترین ظرفیتی که تا به حال وجود داشته است.

در واقع بیشترین ظرفیت را در حال حاضر کارت‌های حافظه 16 گیگابایتی میکرو اس.دی دارند. کارت قابل جابه‌جایی SanDisk microSDHC به اغلب گوشی‌های همراه هوشمند می‌خورد. اما عمده‌ترین طرفدار این کارت جدید سامسونگ است که اعلام کرده به زودی تولیداتش را با این کارت ارائه خواهد کرد.

کارت SanDisk microSDHC بر پایه فناوری نسل سوم 32 نانومتری ایکس‌تری (3 بیت به ازای هر سلول) ساخته می‌شود که باعث می‌شود بتوان 32 گیگابایت اطلاعات را روی یک کارت کوچک میکرو اس.دی جای داد.

البته جا دادن این همه اطلاعات روی یک کارت کوچک چندان هم ارزان نیست، ‌قیمتی که برای این کارت پیشنهاد شده 99/199 دلار است و پنج سال ضمانت دارد.

برای مقایسه، کارت‌های 32 گیگابایتی اس.دی شرکت سن‌دیسک که در دوربین‌های دیجیتالی به کار می‌روند و بزرگ‌تر از کارت‌های میکرو اس.دی هستند، با قیمت کم‌تر از 100 دلار ارائه می‌شوند.