وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قرص‌های لاغری شما را عصبی می‌كند

قرص‌های لاغری شما را عصبی می‌كند
سید ضیاءالدین مظهری متخصص تغذیه گفت: عصبی شدن بی‌دلیل ، مشكلات قلبی ، مشكلات گوارشی و كاهش جذب ویتامین‌های غذا از عوارض مصرف قرص‌های لاغری است.

این متخصص تغذیه افزود: داروهای لاغری، تاثیرات منفی و مخربی بر جسم و روان افراد دارد كه می‌توان به عصبی شدن بی‌دلیل، مشكلات قلبی، مشكلات گوارشی و كاهش جذب ویتامین‌های غذا اشاره كرد.

مظهری گفت: تاثیر این داروها بر لاغری كم و محدود است و به طور معمول در مجموع تاثیر 4 یا 5 كیلوگرمی در لاغری دارد و عادات غلط غذایی را در افراد تغییر نمی‌دهد.

وی افزود: قرص لاغری با مكانیسم كاهش اشتها و جلوگیری از جذب چربی‌ها موجب كاهش وزن می‌شود، بنابراین تاثیر این داروها محدود به زمان استفاده از آنهاست و با كنار گذاشتن این قرص‌ها، اثراتشان نیز از بین می‌رود.

مظهری اضافه كرد: 60 درصد از آمریكایی‌ها و 40 درصد از اروپاییان دچار اضافه‌وزن هستند. در هیچ كجای دنیا كاهش وزن سریع ، راحت و بدون دردسر حاصل نمی‌شود زیرا اضافه‌وزن در درون انسان شكل گرفته و باید انگیزه كم‌كردن وزن نیز از درون افراد شكل گیرد.

وی ادامه داد: بالن و حلقه‌های معده نیز تجهیزاتی هستند كه مانع گرسنگی و تمایل به غذا نمی‌شوند و فقط سدی در برابر خوردن در افراد ایجاد می‌كنند.استفاده از بالن معده موجب برگشت اسید معده (ترش كردن) می‌شود كه مشكلات كوتاه‌مدت و خطرات درازمدتی را متوجه فرد می‌كند.