وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

علائم مشترک ریزش مو

علائم مشترک ریزش مو
ریزش مو وضعیتی است که در آن موها به علل بالقوه ای از روی سر می ریزند. هر فردی درجاتی از ریزش مو را در چرخه رشد و ریزش مو تجربه می کند. اما گاهی اوقات این ریزش بیشتر از حد معمول است، که به دلایل متعددی صورت می گیرد، فرقی هم در زن و مرد ندارد.

به نشانه های مشترک ریزش مو توجه نمایید:
• هنگام شستن، برس کشیدن یا حالت دادن مو. این مورد موقع شستشوی مو قابل توجه است و می تواند باعث نازک تر شدن موها گردد.
• مشاهده مقدار غیر معمول از مو روی لباس، شانه یا اطراف خانه
• مشاهده مقدار غیر معمول از مو روی برس و شانه
• مشاهده نازک شدن موهای سر. فاکتورهای زیادی می توانند کاهش ضخامت موی سر را موجب گردند.
 
علل عمده ریزش مو در آقایان
تاسی یکی از علت های معمول ریزش مو در آقایان می باشد. در این شرایط، که می تواند فرد را در میانسالی تحت تاثیر قرار دهد، خیلی مهم است که اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد.
 
علل عمده ریزش مو در خانم ها
در خانم ها، اغلب ریزش مو به خاطر ناتوازنی یا تغییر در سطح هورمون های بدن می باشد. این ناتوازنی معمولا در زمان بارداری، قاعدگی و پس از وضع حمل اتفاق می افتد.

یکی از بیشترین مواقعی که زن دچار ریزش مو می شود، پس از وضع حمل است که از زمان تولد نوزاد تا شش ماهگی او می باشد. در این زمان، هورمون های بدن در حال بازگشت به وضعیت نرمال خود هستند که با ریزش مو همراه می شوند.

حال که با علل عمده ریزش مو آشنا شدید به جاست که برنامه ای برای جلوگیری از ریزش موی خود پیاده کنید و بدن خود را به وضع معمول برگردانید. درمان های متعددی برای ریزش مو وجود دارد که با تعیین علت آن می توانید، راهکار مناسب را انتخاب نمایید.

برای جلوگیری از نازک شدن و تاسی، راههای متعددی وجود دارد. در بین آنها مواردی است که باعث تحریک پوست سر و رشد مجدد چه در خانم ها و چه در آقایان می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره