وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تلفن ‌همراهی که جشن عروسی می گیرد !

تلفن ‌همراهی که جشن عروسی می گیرد !
یک برنامه ریز ایتالیایی نرم افزاری را ویژه تلفنهای همراه "بلک بری" نوشته است که برپایه آن، تلفن همراه می تواند یک جشن عروسی به یادماندنی را سازماندهی کند.
 این نرم افزار که تلفن همراه هوشمند "بلک بری" را به برگزار کننده و سازمان دهنده جشنهای عروسی تبدیل می کند "Personal Wedding Planner" (برنامه ریز شخصی جشن عروسی) نام دارد.
آنجلو گارینی معمار و برگزارکننده جشنهای عروسی ایده این نرم افزار را ارائه کرده است. به این ترتیب زوجهای جوانی که قادر به پرداخت هزینه های بالای برگزاری جشن نیستند می توانند با کمک "بلک بری" خود یک جشن عروسی به یادماندنی را تجربه کنند.
این نرم افزار لیست کاملی از مشاوره های مربوط به گل آرایی، میزآرایی، انتخاب قطعات موسیقی و منوی شام را ارائه می کند.
عروس و داماد با کلیک بر روی گزینه "گارینی تصور می کند" می توانند وارد چهار فضای مختلف خانه، جشن، زندگی و عروسی شوند. در هر بخش، بلک بری می تواند علاوه بر جش عروسی در خصوص تغییر دکوراسیون خانه با کمک چند جابجایی کوچک در وسایل مشاوره ارائه کند. به این ترتیب زوج می تواند به زندگی خود طراوت بیشتری دهد.
در این نرم افزار گل آرایی و استفاده از گلها جایگاه ویژه ای دارد.
براساس گزارش لاستمپا، به اعتقاد این طراح، تلفن های همراه هوشمند به خصوص بلک بری امروزه در دسترس بیشتر افراد قرار دارند و بنابراین می توانند به ابزار مناسبی برای بهبود سبک زندگی تبدیل شوند و تا حد قابل توجهی از هزینه ها بکاهند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره