وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمان ثبت ‌نام آزمون استخدامی معلمان

زمان ثبت ‌نام آزمون استخدامی معلمان
وزیر آموزش وپرورش گفت: احكام استخدام رسمی معلمان حق‌التدریس كه به مجموعه معلمان رسمی اضافه می‌شوند، از ابتدای سال 89 صادر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، حاجی‌بابایی با اعلام استخدام 2600 نفر از معلمان حق‌التدریس در سال جاری، گفت: طبق مصوبه مجلس شورای‌اسلامی، آموزش و پرورش موظف به استخدام این تعداد از معلمان حق‌التدریس شاغل در سراسر كشور است.
وی در مورد استخدام 40 هزار نفر معلم از طریق آزمون ورودی نیز گفت: داوطلبان با رویت اعلام استخدام در روزنامه‌های كثیرالانتشار از 12 اردیبهشت می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.
حاجی‌بابایی در پایان خاطرنشان كرد: مرحله اول آزمون در هفتم خردادماه برگزار می‌شود كه افراد برگزیده پس از گذراندن آزمون تخصصی و مصاحبه به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند.
همچنین وزارت آموزش و پرورش با ارسال اطلاعیه‌ای اعلام كرد: اسامی شاغلان حق‌التدریس كددار همراه مدرك تحصیلی و سنوات تدریس به تفكیك هر استان اعلام شد.
در این اطلاعیه عنوان شده است: از آنجا كه برحسب قانون و تاكید وزیر، واجدان شرایط استخدام با اولویت سنوات كاری از لیست مذكور انتخاب می‌شوند، لازم است افراد ذی‌نفع به منظور جلوگیری از تضییع حق خود با دقت در این فهرست و مشاهده هر گونه مغایرت، مراتب را به صورت مكتوب به آموزش و پرورش منطقه یا امور اداری اداره كل استان مربوطه ارائه كرده و تا حصول نتیجه آن را دنبال كنند.
بر اساس این گزارش، به‌زودی اسامی این افراد ازسوی سایت آموزش و پرورش به نشانی ww.medu.ir اعلام می‌شود.