وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدیدترین خبرها از بازیگران سینمای ایران

جدیدترین خبرها از بازیگران سینمای ایران
فریبرز عرب نیا قرارداد بست
فریبرز عرب نیا برای بازی در جدیدترین فیلم سیروس الوند، با عنوان «پرتقال خونی» قرارداد بست. به جز وی حضور «حامد بهداد» و «نیوشا ضیغمی» در این فیلم، قطعی شده است. هنوز رایزنی های کارگردان برای انتخاب دیگر بازیگران، در حال انجام می باشد. مضمون «پرتقال خونی» هنوز اعلام نشده است. اما فیلم نامه آن را «پیمان عباسی» می نویسد. الوند پس از ساخت فیلم «زن دوم» سه سال است از عرصه سینما، دور بوده است. وی فیلم برداری «پرتقال خونی» را، اواخر اردیبهشت ماه آغاز می کند. فریبرز عرب نیا که با بازی درخشانش در فیلم های «سلطان» و «ضیافت» مسعود کیمیایی، به عنوان بازیگری توانمند، به تماشاگران و منتقدان معرفی شد، در فیلم هایی چون «طوطیا»، «شیفته»، «عطش»، «رنگ شب»، «برگ برنده»، «صندلی خالی»، «شوکران»، «جهان پهلوان تختی» و «پروانه» ایفای نقش داشته است. بازی در «پرتقال خونی» پس از «برگ برنده»، دومین همکاری عرب نیا با سیروس الوند به شمار می آید. وی چند سالی است به خاطر بازی در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» داوود میرباقری که ایفاگر نقش اصلی آن است، از فعالیت های سینمایی و تلویزیونی کناره گیری کرده است. وی فیلم های اکران نشده «صندلی خالی» سامان استرکی و «طاووس های بی پر» را آماده نمایش دارد.

پانته آ بهرام و خواب های دنباله دار در مهرماه
پانته آ بهرام مهرماه امسال با جدیدترین فیلم «پوران درخشنده»، میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که «خواب های دنباله دار» نام دارد، در جشنواره فجر سال گذشته به نمایش درآمد. آنونس و تیزر این فیلم را «آرش معیریان» می سازد. سازندگان «خواب های دنباله دار» زمان بازگشایی مدارس را، برای اکران عمومی آن در نظر گرفته اند. به جز پانته آ بهرام بازیگران دیگری چون علیرضا خمسه، مهران احمدی، عزت ا… رمضانی فر و فرشته صدرعرفایی، در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. «خواب های دنباله دار» داستان دختری ۸ ساله به نام ریحانه را روایت می کند که خواب هایش سبب پیدا شدن معلم گمشده وی می شود. پانته آ بهرام که هم اکنون فیلم «طهران، تهران» را بر پرده سینماهای کشور دارد، در فیلم هایی چون «اقلیما»، «چهارشنبه سوری» و برخی مجموعه های تلویزیونی ازجمله «جست وجوگران» بازی داشته است.

آناهیتا نعمتی با پرستوهای عاشق می آید
آناهیتا نعمتی بازی در فیلم «پرستوهای عاشق»، به کارگردانی «فریال بهزاد» را به پایان رساند. این فیلم با پایان یافتن مراحل فنی، هفته آینده آماده نمایش می شود. «پرستوهای عاشق» که آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد، موسیقی متن آن توسط «مهدی خیرخواهی» ساخته خواهد شد و «حسین مهدوی» نیز در حال صداگذاری آن می باشد. فیلم برداری این فیلم که پیش از این «به سوی آفتاب» نام داشت، از ۲۵ آبان ماه سال گذشته در شهر اصفهان، آغاز شد. به جز آناهیتا نعمتی دیگر بازیگرانی چون حامد کمیلی، نیوشا ضیغمی، یوسف تیموری، مرتضی حسینی، مژگان مظفری و افسانه صالحی، نقش های اصلی «پرستوهای عاشق» را ایفا می کنند. فریال بهزاد تمامی سکانس های این فیلم را که مضمونی اجتماعی دارد، در اصفهان جلوی دوربین برده است. آناهیتا نعمتی که به تازگی فیلم «آل» بهرام بهرامیان، با بازی وی میهمان سینماهای کشور شده است، در فیلم هایی چون «زن دوم» و «پارک وی»، ایفای نقش داشته است. وی سال گذشته به سبب بازی در فیلم «آل»، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بازیگری بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.نعمتی علاوه بر سینما، در فیلم ها و سریال های تلویزیونی ایفای نقش داشته است.

کامبیز دیرباز مقابل دوربین رفت
کامبیز دیرباز در فیلم تلویزیونی «بی کسی» به کارگردانی «آرش قادری» جلوی دوربین رفت. تصویربرداری این فیلم ۹۰ دقیقه ای که اسفندماه سال گذشته آغاز شده بود، در تهران و شمال انجام شد. فیلم نامه «بی کسی» را آرش قادری نوشته است که داستانی خانوادگی دارد. داستان این فیلم درباره زن جوانی است که سال ها پیش از همسرش جدا شده و در قبال بخشش مهریه، حضانت پسر کوچکش را برعهده گرفته است. به جز کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی چون بیتا سحرخیز، شیوا خنیاگر، فرخ نعمتی، مصطفی طاری، فرحناز منافی ظاهر، نرگس معصومی و زهره صفوی، در این فیلم حضور دارند. کامبیز دیرباز که این روزها با مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» مسعود جعفری جوزانی میهمان قاب شیشه ای است، در فیلم هایی چون «دوئل»، «انعکاس»، «عیار ۱۴» و برخی فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش کرده است.