وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

8 نكته زیركانه برای آرایش كردن

8 نكته زیركانه برای آرایش كردن
خیلی از خانم ها بدون آرایش، احساس لختی می‌كنند، اما اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می‌رسد. آرایش كردن به آسانی كه فكر می‌كنید، نیست. باید با شكل صورت و نمای خارجی چهره خود كار كنید. با روش های درست آرایش كردن، می‌توانید عیوب خود را تا حد امكان كاهش دهید و زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید.
چشم ها
1- قبل از اینكه، تكنیكی را برای آرایش چشمان خود به كار ببرید، مهم است مطمئن شوید كه سایه چشم خوب و درستی را به كار میبرید. تنها راه  حصول اطمینان از  انتخاب صحیح سایه چشم خود امتحان سایه ها و رنگ های مختلف است.
2- خیلی از خانم ها به دنبال راهنمایی هایی برای ترفیع رنگ طبیعی چشم خود هستند.خیلی خوب است كه از یك خط چشم طبیعی، قهوه ای تیره یا خاكستری، استفاده نمایید، این خط چشم ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند. خط چشمی‌نازك بالا و پایین پلك خود بكشید. برای استفاده از سایه چشم ها، نمونه ای را كه با رنگ چشم شما مغایرت داشته باشد، انتخاب كنید. این تضاد باعث بیشتر مشخص شدن چشم ها می‌شود.
3- حلقه های تیره زیر چشم با یك پنهان ساز به طور كامل یا تا حدودی پنهان می‌شوند. از یك پنهان ساز با تن رنگ گرم استفاده كنید. این پنهان ساز زیر چشمی‌را تا ناحیه زیر چشم به كار ببرید و از زیر مجرای اشك شروع نموده و به سوی پایین تا طرف دیگر چشم ببرید. و با انگشت خود یا اسفنجی آنرا یكدست كنید تا خطوط روشن زیر چشم نیز پوشیده شوند، چرا كه این خطوط به بدی حلقه های تیره رنگ زیر چشم هستند. یكی دیگر از عوامل ایجاد حلقه های تیره زیر چشم، ریمل سیاه می‌باشد. پس از یك ریمل ضد آب استفاده كنید.
4- اگر از چشم های پف كرده رنج می‌برید، احتمالا دوست دارید این پف را از بین برده یا تا حدودی پنهان كنید. قبل از هر آرایشی، از كمپرس آب گرم استفاده كنید. در این حالت حتی الامكان به طور خفیف آرایش نمایید. سایه چشم كمی‌به كار ببرید. خط چشم باریكی بكشید یا اصلا نكشید. با این كار پف چشم شما كمتر به چشم می‌آید.
5- آخر همه، از ابروهای خود كه چشم های شما را قاب گرفته اند غافل نشوید. تعداد كمی‌از افراد به ابروهای خود توجه می‌كنند. ابروهای بد شكل كل آرایش را به هم می‌ریزند. اگر برای برداشتن ابروهای خود تازه كار هستید، به یك آرایشگر ماهر مراجعه كنید تا حالت ابروهایتان را درست نماید، بعد از آن دیگر خودتان می‌توانید ابروهایتان را بردارید. از نازك و باریك كردن ابروهای خود دست بكشید، چرا كه پر كردن آنها كمی‌مشكل است.
لب ها
6- برای آرایش لب ها، از یك خط لب استفاده كنید و لب پایینی خود را یك كم بزرگتر كنید. برای لب ها از یك رژ لب نسبتا تیره استفاده نموده، و برای مركز لب پایینی از جلای روشن تر بهره بگیرید.اگر می خواهید لب های خود را كوچك یا بزرگ كنید لازم است كه چندین مرتبه با خط لب خود این كار را تمرین كنید. اگر یك خط لب را خیلی پایین تر از حد معمول بكشید، همچون دلقك ها به نظر می‌رسید. حتی اگر آرایش لب شما خوب شود، با پایداری رژ لب خود مشكل دارید. بنابراین باید از رژ لب های 24 ساعته یا بادوام استفاده كنید، اما خیلی از افراد بر این باور هستند كه این رژ لب ها خیلی خشك و گچ مانند هستند. اگر طرفدار این رژ لب ها نیستید، اول با یك مداد لب های خود را رنگ كنید، سپس روی آن رژ لب بمالید. مداد مثل یك چسب عمل می‌كند و تمام روز رژ لب را نگه می‌دارد.
گونه ها
7-اگر همه به شما می‌گویند كه ساختار استخوانی عالی دارید، پس به استخوانهای گونه خود نیز توجه كنید. این یكی از آسان ترین تكنیك های آرایشی می‌باشد، اما به كمی‌تمرین نیاز دارد. روی گونه های خود برونز ملایم و تموج هایلایتی بمالید. از این تكنیك به طور مرتب بهره بگیرید و همیشه در پایان آرایش خود تبسم كنید تا مطمئن شوید، هیچ لكه ای باقی نمانده است. اما از مقابله بیش از حد خودداری كنید. چرا كه خطوط  كنار صورت به طور كامل پوشیده نمی‌شوند.
مراقبت كلی از پوست
8- اگر به دنبال امتحان تكنیك های جدید آرایشی برای چشم ها، گونه ها یا لبان خود هستید، به خاطر داشته باشید كه مراقبت مرتب از پوست خیلی مهم است. به این معنی كه هر روز پوست خود را بشویید و مرطوب كننده بمالید. شب هنگام هم آرایش صورت خود را پاك نمایید. بدون مراقبت صحیح و دائمی از پوست، هیچ آرایشی باعث زیبایی پوست شما نمی‌شود.

نویسنده: جودی مورس

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره