وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید: مصطفی زمانی، بهاره رهنما و…!

خبرهای جدید: مصطفی زمانی، بهاره رهنما و…!
فرامرز قریبیان و وقت دلتنگی
فرامرز قریبیان به زودی در فیلم «دلتنگ که می‌شویم…»، به کارگردانی «پوریا آذربایجانی» ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم قرار است براساس برنامه ریزی های انجام شده، تا بیستم اردیبهشت ماه جلوی دوربین رود. لوکیشن های این فیلم، در تهران و آلاشت است.
 
گروه تولید «دلتنگ که می‌شویم…»، هم اکنون کار ساخت دکورهای این فیلم را انجام می‌دهند. این فیلم روایتی خطی و کلاسیک اما ساختاری متفاوت دارد. تهیه کنندگی این اثر را، «سیداحمد میکائیل زاده»، برعهده دارد. «دلتنگ که می‌شویم…» داستان پدر و دختری را روایت می‌کند که در مقطعی از زندگی، با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.
 
این فیلم دومین ساخته بلند «پوریا آذربایجانی»، پس از «روایت های ناتمام» است. تاکنون به جز فرامرز قریبیان حضور بازیگران دیگری چون باران کوثری و صابر ابر در این فیلم قطعی شده است. فرامرز قریبیان که در فیلم هایی چون «ضیافت»، «ردپای گرگ»، «رئیس»، «رقص در غبار» و «شهر زیبا» ایفای نقش کرده است، هم اکنون با سریال «باغ شیشه ای»، میهمان قاب شیشه ای است. وی با بازی روان و درخشانش در «شهر زیبا»، تحسین منتقدان و تماشاگران را برانگیخت.

بهاره رهنما به سینمای فانتزی می‌آید
بهاره رهنما بازی در فیلم سینمایی «زنان ونوسی، مردان مریخی» را، به پایان رساند. این فیلم که کارگردانی آن را «کاظم راست گفتار» برعهده دارد. تا پایان اردیبهشت ماه، آماده نمایش می‌شود. «زنان ونوسی، مردان مریخی» هم اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد و تدوین آن، توسط «بهزاد مصلح» به پایان رسیده است.

 
فیلم برداری این فیلم پس از ۲۸ جلسه و با مدیریت «علیرضا زرین دست» در پیست اسکی دیزین به پایان رسید. «زنان ونوسی مردان مریخی» داستان مهندس جوانی به نام سعید است که همسرش وی را مجبور می‌کند تا مبلغ هنگفتی را قرض کرده و او را، برای اسکی و تفریح به فرانسه و کوه های آلپ بفرستد. به جز بهاره رهنما، دیگر بازیگرانی چون امین حیایی، شیلا خداداد، امیرحسین رستمی، اکرم محمدی، یوسف صیادی، سحر زکریا و شراره رخام، در «زنان ونوسی، مردان مریخی» که فضایی فانتزی و تخیلی دارد، ایفای نقش دارند.
 
بهاره رهنما که در فیلم هایی چون «عاشقانه» و «گاوخونی» ایفای نقش کرده است، فیلم «سن پترزبورگ» بهروز افخمی‌را آماده نمایش دارد. فیلم «پوپک و مش ماشاءا…» فرزاد موتمن با بازی بهاره رهنما، هم اکنون بر پرده سینماهای کشور است.

سیما تیرانداز میهمان قاب شیشه ای می‌شود
سیما تیرانداز با فیلم «پس از مه» به کارگردانی «بهرام صحیحی»، میهمان تلویزیون می‌شود. تصویربرداری این فیلم ۹۰ دقیقه ای به پایان رسیده و مدتی است «سهراب خسروی»، تدوین آن را آغاز کرده است. صداگذاری این فیلم را «محمود موسوی نژاد» انجام می‌دهد، اما آهنگ ساز این فیلم، هنوز انتخاب نشده است.

 
«پس از مه» که فیلم نامه آن را «پایداری» نوشته است، داستان زنی را روایت می‌کند که برای نخستین بار در قشم، یک کارگاه گلیم بافی راه اندازی می‌کند و با کمک دیگر زنان، تعاونی تشکیل می‌دهد. به جز سیما تیرانداز، مینا نوروزی، لیلا شوقی، خسرو شهداد و علی کمالی نژاد بازیگران «پس از مه» هستند. سیما تیرانداز با ایفای نقش کوتاهی در «هامون» داریوش مهرجویی، به عرصه سینما گام نهاد.
 
اما «سایه های هجوم» فرصت مناسبی برای هنرنمایی وی شد. وی به خاطر بازی در همین فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن، از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. وی که در فیلم هایی چون «بانو» و «جاده عشق» بازی کرده است، در مجموعه های تلویزیونی «بی بی یون» ، «وکلای جوان»، «دومین انفجار» و «حلقه سبز» ابراهیم حاتمی‌کیا ایفای نقش کرده است. تیرانداز در سال های اخیر، بیشتر به فعالیت در عرصه تئاتر و بازی در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی مشغول است.

مصطفی زمانی پرونده پازل را بست
مصطفی زمانی بازی در فیلم سینمایی «پازل» به کارگردانی «فریدون جیرانی» را، به پایان رساند. این فیلم که هم اکنون مرحله صداگذاری را پشت سر می‌گذارد، به زودی مرحله ساخت موسیقی توسط «کارن همایونفر» را آغاز می‌کند.

 
به جز مصطفی زمانی، بازیگران دیگری چون مهناز افشار، باران کوثری، آهو خردمند، مهناز انصاریان، شراره دولت آبادی، رسول توکلی، حبیب ثامنیه، بیژن امکانیان و ستاره اسکندری در نقش «ناهید مشرقی»، در «پازل» ایفای نقش دارند.
 
مصطفی زمانی که بازیگری را با حضور در سریال تلویزیونی «یوسف پیامبر(ع)» تجربه کرد، هم اکنون فیلم «آل» بهرام بهرامیان با بازی وی بر پرده سینماهای کشور است. وی هم چنین در جشنواره فجر سال گذشته با فیلم های «کیفر» حسن فتحی و «بدرود بغداد» مهدی نادری، حضور داشت.