وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اینترنت اکسپلورر 9 وارد شد

اینترنت اکسپلورر 9 وارد شد
مایکروسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 را برای بارگذاری آزاد در سایت خود قرار داده است.

این نسخه اینترنت اکسپلورر 9 که با نام Internet Explorer Platform Preview عرضه می شود در حقیقت نسخه بتا 2 آزمایشی این مرورگر است.

معرفی نسخه آزمایشی این مرورگر جدید پس از سقوط اخیر اینترنت اکسپلورر در بازار مرورگرها بدان معنی است که مایکروسافت در تلاش است تا از تمام سلاحهای خود در جنگ با رقبای خود به خصوص گوگل کروم و فایرفاکس استفاده کند.

در اینترنت اکسپلورر جدید، چند نوآوری ریشه ای و به خصوص سازگاری با استاندارد جدید HTML5 به چشم می خورد. مایکروسافت با معرفی این نسخه آزمایشی نرم افزار خود نشان می دهد که نرم افزار آینده اینترنت اکسپلورر، سرعت جستجو و حمایت از نسلهای جدید استاندارد زبان وب (HTML5 و CSS3) را در دست کار دارد.

همچنین می تواند در ایجاد محتواهای چندرسانه ای بسیار پیچیده بدون نیاز به حمایت از نرم افزار Adobe Flash بسیار کارآمد باشد. IE9 به ویژه سازگاری بالایی با لوح- رایانه های "ضد آی- پد" برپایه سیستم عامل ویندوز دارد.

از دیگر نوآوریهای IE9 می توان به استفاده کامل از سخت افزارهای گرافیک موجود در رایانه های امروزی به خصوص کارتهای گرافیک ویدیو Nvidia Ion اشاره کرد. به طوری که اینترنت اکسپلورر 9 می تواند به طور کامل از توانایی پردازش سه بعدی و پردازش با کیفیت بالای محتویات چندرسانه ای استفاده کند.

براساس گزارش پی. سی. مگزین، IE9 از سویی دیگر کمک می کند که مصرف باتری رایانه های قابل حمل تا حد قابل ملاحظه ای کاهش یابد. همچنین اکسپلورر 9 موتور جدیدی به نام "چاکرا" ویژه برنامه "جاواسکرپیت" دارد. چاکرا با استفاده از یک سیستم هوشمند می تواند با بهره گیری از کد جاوا عملیات نوسازی و تثبیت مرورگر را با حداکثر سرعت انجام دهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره