وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبر جدید: شهاب حسینی، الناز شاکردوست و..

خبر جدید: شهاب حسینی، الناز شاکردوست و..
شهاب حسینی در جایی شبیه تگزاس
شهاب حسینی بازی در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» را -در کشوری که حال و هوای ایالت تگزاس را دارد- ادامه خواهد داد. این سریال که کارگردانی آن را «یدا… صمدی» برعهده دارد، تاکنون ۹۰ درصد از کار تصویربرداری خود را پشت سر گذاشته است. برای تصویربرداری بخش های تحصیل شهید بابایی این سریال، به لوکیشنی شبیه به تگزاس آمریکا نیاز است. تاکنون تدوین ۱۰ قسمت از «شوق پرواز»، که به روایت زندگی خلبان شهید بابایی می پردازد، به پایان رسیده و این قسمت ها، برای پخش آماده شده است. سریال «شوق پرواز» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای، برای پخش از شبکه دوم سیما ساخته می شود. به جز شهاب حسینی بازیگران دیگری چون کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی و الهام حمیدی، در «شوق پرواز» ایفای نقش دارند. فیلم نامه این اثر براساس زندگی خلبان شهید عباس بابایی توسط «فرهاد توحیدی»، «مهدی محمدنژادیان» و «حسین تراب نژاد» نوشته شده است. شهاب حسینی که بازی در فیلم هایی چون «سوپراستار» و «درباره الی» را در کارنامه دارد، سال گذشته با فیلم «پرسه در مه» بهرام توکلی در جشنواره فجر حضور داشت. شهاب حسینی در «شوق پرواز»، ایفاگر نقش خلبان شهید بابایی است.

سارا خوئینی ها و یک دوستی عجیب
سارا خوئینی ها با فیلم سینمایی «دوستی از جنس آتش»، به زودی میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که آخرین ساخته زنده یاد «امیر قویدل» می باشد، داستان دختری به نام «هستی» را روایت می کند که در بیمارستان کار می کند. اما مدت زمانی که در بیمارستان مشغول فعالیت می باشد، اتفاق ها و مسائل عجیبی برایش رخ می دهد. این فیلم که هم اکنون پوستر و مواد تبلیغی آن در حال آماده سازی است، نیمه دوم بهار امسال، بر پرده های سینما می آید. به جز سارا خوئینی ها که نقش «هستی» را در این فیلم بازی می کند، بازیگران دیگری چون ایرج نوذری، ناصر ممدوح، آنیتا قالیچی، محمد ابهری، ویدا شهشهانی، مجتبی جمشیدی، اصغر بیچاره و فاطمه شاکری در «دوستی از جنس آتش» حضور دارند. سارا خوئینی ها که بازی در فیلم هایی چون «سوپراستار»، «بالای شهر پایین شهر» و «نقاب» را در کارنامه بازیگری اش دارد، نوروز امسال با فیلم «دعوت» ابراهیم حاتمی کیا، میهمان قاب شیشه ای بود.

الناز شاکردوست با از ما بهترون می آید
الناز شاکردوست با فیلم کمدی «از ما بهترون» به کارگردانی «مهرداد فرید»، تیرماه میهمان سینماهای کشور می شود. آنونس و تیزر این فیلم ساخته و پوستر آن نیز، طراحی شده است. پخش «از ما بهترون» را رسانه «فیلم سازان» برعهده دارد. «از ما بهترون» داستان روزنامه نگاری نیمه روشنفکر، به نام «احسان» را روایت می کند. او تاکنون هرچه نوشته، مورد توجه مردم قرار نگرفته است. وی سرانجام سلسله گزارش هایی عامه پسند، درباره رمالی می نویسد. چاپ و انتشار این گزارش ها، اگرچه نام احسان را به عنوان روزنامه نگاری موفق سر زبان ها می اندازد، اما او را، دچار دردسرهای فراوانی می کند. به جز الناز شاکردوست بازیگران دیگری چون رضا عطاران، بهنوش بختیاری، ارژنگ امیرفضلی، مریم امیرجلالی، مریم سعادت، بیژن بنفشه خواه، برزو ارجمند، نادر سلیمانی، ملکه رنجبر، سیدمحمد نقیبیان و شیوا خسرومهر، در «از ما بهترون»، ایفای نقش دارند. الناز شاکردوست که فیلم «جایی در دوردست» خسرو معصومی را درنوبت اکران دارد، نوروز امسال فیلم «سلام بر عشق» را، بر پرده سینماها داشت. وی در فیلم هایی چون «بی وفا»، «دوخواهر» و «دلخون» ایفای نقش کرده است.

سام درخشانی و آغاز سرسپرده
سام درخشانی بازی در فیلم «سرسپرده» را آغاز کرد. این فیلم که کارگردانی آن را «بهمن گودرزی» برعهده دارد، از مضمونی کمدی برخورداراست. پیش از این حضور طناز طباطبایی و نیما شاهرخ شاهی در این فیلم قطعی شده بود. «سرسپرده» برای توزیع در شبکه نمایش خانگی تهیه می شود. سام درخشانی که بازی در فیلم هایی چون «دلباخته»، «آغاز دوم»، «شهر آشوب»، «صحنه جرم ورود ممنوع»، «شکار روباه»، «عقرب» و «دلواپسی» را در کارنامه بازیگری خود به ثبت رسانده است، امسال با سریال «دارا و ندار» ده نمکی میهمان تلویزیون بود .وی «جمعه شب ها» نیز با سریال «در چشم باد»، مسعود جعفری جوزانی میهمان قاب شیشه ای است.