وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نقشه‌ای از بلندترین ساختمان‌های زمین

نقشه‌ای از بلندترین ساختمان‌های زمین
یک علاقه‌مند وسواسی با یک سال جستجوی مداوم، توانسته نقشه‌ای تهیه کند که بلندترین ساختمان‌های تمام کشورهای دنیا را نشان می‌دهد. فکر می‌کنید بیشترین تعداد آسمان‌خراش‌ها در کدام قاره واقع شده‌اند؟

نقشه‌های متعدد و متفاوتی از جهان، بر اساس ویژگی‌های جغرافیایی گرفته تا آلودگی و جمعیت وجود دارد. اما نقشه جدیدی که با پشتکار یک تهیه‌کننده وسواسی دستاوردهای مهندسی تهیه شده، ویژگی منحصر به فردی دارد؛ این نقشه بر اساس ساختمان‌های بلند دنیا تهیه شده و شما می‌توانید با استفاده از آن، بلندترین ساختمان هر کشور را پیدا کنید.

به گزارش وایرد، طراح گمنام این نقشه،‌ که با اسم مستعار ضربه سگ سیاه، آن را روی اینترنت قرار داده است، در این باره می‌نویسد: «من تمام سال گذشته را دیوانه‌وار در حال مطالعه کشورهای مختلف دنیا بودم تا بتوانم بلندترین ساختمان هر کدام را برای این نقشه پیدا کنم. من از تمام منابع در دسترس در اینترنت استفاده کردم و سعی کردم تا ایی که امکان داشت ارتفاع دقیق آن‌ها را هم ذکر کنم».

 
نقشه‌ای از بلندترین ساختمان‌های زمین
در پایان کار، می‌توانید مطمئن باشید که بلندترین ساختمان اوگاندا، کامپالا هیلتون نام دارد که 90 متر ارتفاع دارد. حتی می‌توانید بدانید که در ترنیداد و توباگو، برج‌های بین‌المللی واترفرانت توانسته‌اند به این نقشه راه پیدا کنند که 120 متر ارتفاع دارند.
 
نقشه‌ای از بلندترین ساختمان‌های زمین
بلندترین ساختمان دنیا، آسمان‌خراش دبی به نام برج خلیفه است که بیش از 828 متر ارتفاع دارد و از تمام ساختمان‌های بلند دنیا یک سر و گردن بلندتر است. اگر به نظرتان قابل قبول یا منطقی نمی‌رسد، می‌توانید از فضا به آن نگاه کنید! نقشه‌ای از بلندترین ساختمان‌های زمین
برای استفاده از این نقشه باید نرم‌افزار گوگل ارث را روی رایانه خود نصب کرده باشید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره