وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک مرد از چند درصد زنان جهان قوی‌تر است؟

یک مرد از چند درصد زنان جهان قوی‌تر است؟
انسان شناسان ادعا کردند که در گذشته مردان بر سر تصاحب زنان می‌جنگیدند و به همین دلیل دارای چانه‌ها و پیشانی‌های بزرگ تر هستند.
در گذشته پیروزی در نزاع برای همسر بستگی به قدرت فیزیکی داشت و مردانی که دارای جمجمه‌های بزرگ‌تر و قوی‌تر بودند بهتر می‌توانستند از این درگیری‌های خونین جان سالم به در ببرند.
این بدان معناست که در طول زمان مردان صاحب استخوان‌های محکم تر و بزرگ تری در قسمت فک‌ها، اطراف چشم و پیشانی شدند.
هم چنین درصد ماهیچه در بدن مردان بالاتر رفت، در حالی که در بدن زنان درصد چربی بالاتر است. علاوه بر آن مردان به مرور زمان نسبت به زنان قد بلندتر شدند.
دکتر دیوید پاتس که نتایج تحقیقاتش در نشریه تکامل و رفتار انسان به چاپ رسیده است در این باره گفت: بر خلاف بسیاری از گونه‌های حیوانات، مردان و زنان تقریبا دارای اندازه یکسانی هستند با این تفاوت که به مرور زمان رشد ماهیچه در بدن مردان و رشد چربی در بدن زنان بیش تر شده است.
دکتر پاتس از دانشگاه پنسیلوانیا استیت در ادامه گفت: به طور متوسط مردان از لحاظ اندازه و جثه بدنی خیلی از زنان بزرگ تر نیستند.به طور متوسط یک مرد 15 درصد از یک زن بزرگ تر است، اما یک مرد متوسط تقریبا از 99.9 درصد زنان قوی تر است.
مردان هم چنین بسیار نسبت به زنان خشن تر هستند. شاید صدای عمیق در مردان برای بسیاری اززنان خصوصیت جذابی به نظر برسد ، اما در اصل این صدا نشان دهنده تسلط و اقتدار بوده است. او در ادامه گفت: صدای عمیق یک مرد را مسلط تر و  پیرتر نشان می‌دهد.
در طول دوران تکامل انسان‌ها بنابر احتیاجات و نیازها خود را با محیط سازگار می‌کرده اند و همین عامل باعث بروز تغییرات بسیار بین مردان و زنان بوده است.‫

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره