وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهایی از کامبیز دیرباز, لادن مستوفی و …

خبرهایی از کامبیز دیرباز, لادن مستوفی و …
کامبیز دیرباز در کن جلوی دوربین
کامبیز دیرباز به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» پیوست. تصویربرداری این سریال که کارگردانی آن را «علیرضا بذرافشان» برعهده دارد، هم اکنون در کن ادامه دارد. تدوین تصاویر این مجموعه تلویزیونی نیز به زودی آغاز می شود.
 
«نابرده رنج» که تصویربرداری آن از اواسط اسفند سال گذشته آغاز شده است، در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش از شبکه سوم سیما آماده می شود. کامبیز دیرباز در «نابرده رنج» نقش «اسد»، قهرمان اصلی داستان را ایفا می کند. این سریال داستان جوانی به نام «اسد» را روایت می کند که در پی شنیدن یک افسانه قدیمی، راهی سفر شده و با ماجراهای مختلفی مواجه می شود.

داستان این سریال، در دوران دفاع مقدس می گذرد و فضایی نسبتا مفرح دارد. به جز کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی چون سیاوش تهمورث، سام درخشانی، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده، سحر دولتشاهی، میلاد کی مرام، صدرالدین حجازی، طوفان مهردادیان، محمود رضایی، افشین سنگ چاپ، فرشید زارعی فرد، مصطفی اعلایی، سیما مطلبی و رضا کریمی در «نابرده رنج» ایفای نقش دارند. کامبیز دیرباز جمعه شب ها با سریال «در چشم باد» مسعود جعفری جوزانی، میهمان قاب شیشه ای است.

مجید صالحی هم نشین مردگان می شود
مجید صالحی در فیلم سینمایی «ورود زنده ها ممنوع» به ایفای نقش می پردازد. این فیلم که کارگردانی آن را «جواد مزدآبادی» برعهده دارد، به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده است. «مجید صالحی» و «علی صادقی»، به عنوان ایفاگر نقش های اصلی «ورود زنده ها ممنوع» انتخاب شده اند.

 
قرار است نقش های دیگر فیلم نیز به بازیگران حرفه ای و برخی ستارگان سینما واگذار و سپرده شود. داستان این فیلم، درباره دو جوان است که در یک گورستان استخدام می شوند. به آن ها شغل نعش کشی سپرده می شود. اما آن ها برای رونق دادن به کارشان، دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند که آن ها را با مشکل مواجه می سازد.
 
پروانه ساخت این فیلم چندی پیش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است. مجید صالحی که در سال های اخیر پای ثابت بازیگر مجموعه های طنز تلویزیونی شده است، در سینما نیز بازی در چند فیلم به اصطلاح کمدی را در کارنامه اش دارد. تهیه کنندگی «ورود زنده ها ممنوع» را، «علیرضا قاسم خان» برعهده دارد. هفته آینده بازیگران نقش های دیگر این فیلم معرفی می شوند.

پرستو گلستانی به عمارت پدری رفت
پرستو گلستانی در مجموعه تلویزیونی «عمارت پدری» ایفای نقش خواهد کرد. این سریال که کارگردانی آن را «اکبر منصورفلاح» برعهده دارد، در الهیه تهران جلوی دوربین خواهد رفت. نگارش فیلم نامه این اثر ۶ ماه به طول انجامیده است و در ۴۰ قسمت ساخته می شود.تصویربرداری «عمارت پدری» که در مدت ۳ ماه انجام می شود، بیشتر در لوکیشن های داخلی صورت می گیرد.

 
به جز پرستو گلستانی بازیگرانی چون اردلان شجاع کاوه، مهدی امینی خواه، محمدرضا رجوی، سارا اللهیاری، آرش تاج، مهدی فقیه، مهتاج نجومی و فرهاد صفاخو نقش های اصلی این سریال را برعهده دارند. این سریال که مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه قرآن و معارف سیما تولید می شود.
 
پرستو گلستانی که بیشتر در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی ایفای نقش می کند، در سال های اخیر در عرصه تئاتر هم حضور پررنگی داشته است.

لادن مستوفی درجمع بازیگران آقایوسف
لادن مستوفی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «آقایوسف» پیوست. این فیلم که کارگردانی آن را «علی رفیعی» برعهده دارد، هفته آینده جلوی دوربین می رود. تست گریم برخی از بازیگران «آقایوسف» از هفته گذشته آغاز شده است و در روزهای آینده، چند بازیگر دیگر نیز، به فهرست بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد.

 
پیش از این حضور مهدی هاشمی، هانیه توسلی، ستاره اسکندری، صابر ابر، شاهرخ فروتنیان، لیلا بلوکات، سهیلا رضوی و پگاه آهنگرانی، برای بازی در فیلم آقایوسف قطعی شده بود. آقایوسف مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن درباره زندگی بشر امروزی، تنها شدن آدم ها و تراژدی تنهایی انسان قرن بیست و یکم است.
 
لادن مستوفی که در فیلم هایی چون «روز واقعه»، «خواب زمستانی» و «باغ فردوس پنج بعدازظهر» ایفای نقش کرده است، سال گذشته با فیلم «شب واقعه» شهرام اسدی در جشنواره فجر حضور داشت. هم اکنون نیز فیلم «تسویه حساب» تهمینه میلانی، با بازی وی بر پرده سینماهای تهران است.