وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعلام‌نتایج کنکور ارشد ،ساعت 20 جمعه

اعلام‌نتایج کنکور ارشد ،ساعت 20 جمعه
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارنامه نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 89 ساعت 20 جمعه 31 اردیبهشت ماه منتشر می شود، گفت: داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون باید شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای خود را وارد کنند.

محمدحسین سرورالدین در گفتگو با مهر ، افزود: داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه آزمون خود اطلاع یابند.

وی اظهار داشت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است در سایت اینترنتی این سازمان قابل دسترس خواهدبود و آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌شوند در صورت تمایل به دریافت اصل دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ های تحصیلی می‌توانند از روز سه‌شنبه 4 خردادماه تا روز دوشنبه 10 خردادماه به مراکز پستی شهرستان محل اقامت خود مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

رئیس سازمان سنجش به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1389 توصیه کرد: ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام کرده و کد رشته محل‌های مورد نظر خود (حداکثر 100 کد رشته محل) را از میان کد رشته‌ امتحانی مجاز و یا کد رشته‌های امتحانی مجاز انتخاب و کد رشته‌ محلهای انتخابی را ابتدا به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند و پس از آن کد رشته‌ های انتخابی را در فرم پیش نویس به ترتیب علاقه درج و پس از اطمینان از صحت کد رشته محل‌های انتخابی نسبت به ثبت کد رشته‌ محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور در مدت زمانی که در نظر گرفته شده، اقدام کنند.

وی اظهار داشت: داوطلبان باید در محدوده زمانی که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 5 خرداد تا ساعت 24 روز دوشنبه 10 خرداد در نظر گرفته شده است، برای انتخاب رشته به سایت سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری انتخاب رشته کنند.

سرورالدین گفت: پس از تایید نهایی کد رشته‌ محل‌های انتخابی توسط داوطلب، رمز 15 حرفی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.

رجبعلی برزویی – مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی پیش از این درباره درصد افزایش ظرفیت در کنکور کارشناسی ارشد به مهر گفته بود: با اجرای طرح پذیرش دانشجوی آموزش محور در 30 دانشگاه کشور، ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در سال تحصیلی آینده حدود 20 درصد افزایش خواهد داشت که این میزان نسبت به سال های گذشته بسیار قابل توجه خواهد بود.