وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

45 هزار میلیارد تومان درآمد ایرانسل‌ برای ‌دولت

45 هزار میلیارد تومان درآمد ایرانسل‌ برای ‌دولت
مدیر عامل ایرانسل گفت: از ابتدای فعالیت این اپراتور تاكنون بیش از 45 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای ایرانسل به دولت پرداخت شده است.

به گزارش فارس، علیرضا قلمبر دزفولی در مراسم روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی كه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال برگزاری است، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبكه كنونی ایرانسل اظهار داشت: در ماه گذشته بیش از 12 هزار BTS در كشور نصب شده كه این آمار در نوع خود بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: به طور متوسط هر ساله تعداد BTSهای خود در سطح كشور 50 درصد گسترش می‌دهیم و به طور تقریب هر 18 ساعت 14 روستای كشور تحت پوشش شبكه ایرانسل قرار می‌گیرد.

وی از جمله اقدامات مهم این اپراتور در سال گذشته را به برقراری ارتباط رومینگ اعتباری اشاره كرد و افزود: در حالی كه بین اكثر اپراتورهای دنیا و البته ایران برقراری ارتباط رومینگ اعتباری مرسوم نبود، شركت ایرانسل این حركت را آغاز كرد و در حال حاضر با 151 اپراتور در 92 كشور رومینگ اعتباری دارد.

دزفولی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 19 توزیع‌كننده عمده خدمات ایرانسل در كشور فعال است و بیش از 220 هزار نقطه دسترسی برای تهیه كارت‌شارژ ایرانسل وجود دارد.

وی ادامه داد: مركز تماس و خدمات مشتركین ایرانسل در حال حاضر با بیش از 900 اپراتور بزرگترین مركز تماس خاورمیانه را در اختیار دارد كه در این زمینه طرح جدیدی تحت عنوان مركز تماس مشتركین با گویش محلی در دست اجرا است.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده در ایرانسل یادآور شد: هم‌اكنون 1.2 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی از طریق شركت ایرانسل در كشور محقق شده و از ابتدای فعالیت این اپراتور تاكنون 45 هزار میلیارد و 300 میلیون تومان از محل درآمدهای ایرانسل به دولت پرداخت شده است.