وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قیمت مسکن ارزان می‌شود !!

قیمت مسکن ارزان می‌شود !!
به گزارش ایلنا رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران از بازگشت رونق از نیمه دوم سال، پیشرفت فیزیكی 20 درصدی واحدهای مسكونی مهر در شهرهای جدید پرند و هشتگرد و همچنین واگذاری 500 هزار واحد مسكن مهر در اوایل سال خبر داد.

ایرج رهبر گفت: در حدود 20 درصدساخت و سازهای مسكن مهر در دو شهر جدید پرند و هشتگرد پیشرفت فیزیكی داشته‌اند و امیدواریم كه تا پایان سال جاری بیش از 50 هزار واحد از ساخت و سازهای مسكن مهر اتمام و واگذار شوند.

به گفته رهبر، در حال حاضر حدود 500 هزار واحد مسكونی مهر توسط انبوه‌سازان در دست ساخت است.

او پیش‌بینی كرد: تا اوایل سال آینده این میزان واحد مسكونی مهر به متقاضیان واگذار شود.

رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران با بیان افزایش ساخت و ساز در نیمه اول سال جاری گفت: با توجه به رشد ساخت و ساز، نیمه دوم سال بازار مسكن با رونق مواجه خواهد شد.

وی همچنین در واكنش به اظهارات برخی منتقدان در خصوص افزایش قیمت تمام شده یك واحد مسكونی بیش از برآوردهای انجام شده از سوی مسوولان اظهار داشت: اگر نرخ تورم را نیز محاسبه كنیم، برآوردهای وزارت مسكن كاملا با آنچه كه اعلام شده تطابق دارد.

قیمت تمام شده برای هر واحد مسكونی براساس اظهارات مسوولان در حدود 300 تا 310 هزار تومان اعلام شده است این در حالی است كه برخی منتقدان، میزان قیمت تمام شده هر واحد مسكونی را بیش از 300 هزار تومان اعلام كرده‌اند .