وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حراج نادرترین تمبر جهان

حراج نادرترین تمبر جهان
به گزارش جام جم آنلاین،  یکی از کمیاب‌ترین تمبرهای حال حاضر جهان با ثبت احتمالی رکورد جدیدی در فروش تمبرهای عتیقه به زودی در ژنو حراج می‌شود.
 این تمبر سوئدی که به " سه شیلینگی زرد"‌ شهرت دارد، تنها نمونه به جای مانده ار تمبرهای سه شیلینگی اشتباهی چاپ شده سبز رنگی است که به عنوان یکی از باارزش‌ترین آثار حراجی ژنو به شمار می‌رود.
این تمبر که برای اولین بار در سال 1996 با قیمت دو میلیون و 876 هزار فرانک سوئیس به فروش رسیده و شهرتی افسانه‌ای را برای خود کسب کرد، در انتظار ثبت رکوردی جدید در حراجی روز شنبه ژنو نشسته است.
به گفته یکی ازکارشناسان تمبر حراجی،‌این تمبر را می‌توان در ردیف ده‌ها تمبر بدنام جهان قرار داد که سابقه‌ای جنجالی را سال‌های گذشته برجای گذاشته اند.
تمبر یک سنتی قرمز رنگ گویان بریتانیا که یکی از مشهورترین تمبرهای جهان نامیده می‌شود پس از فروشی یک میلیون دلاری در سال 1980، خاطره‌ای تلخ را برجای گذاشت. زیرا فردی که موفق به خرید آن شد بعدها به جرم قتل درجه به 13 تا 30 یال حبس محکوم گردید.
این تمبر نیز در سال 1885 یک سال پیش از انتشار تمبر یک سنتی گویان بریتانیا توسط یک بچه مدرسه‌ای سوئدی در میان انبوهی از نامه‌های خانگی کشف شد. داستانی که به زعم بسیاری از کارشناسان تمبر برپایه‌ای جعلی استوار شده است.
با این وجود اگرچه به گفته مقامات حراجی ژنو، خریداران این تمبر هر کس که باشند، هدیه‌ای ارزشمند را حتی در این نوسان بحران مالی به خانه‌های خود منتقل خواهند کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره