وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پخش سه‌بعدی مسابقات جام‌جهانی در کره‌جنوبی

پخش سه‌بعدی مسابقات جام‌جهانی در کره‌جنوبی
به گفته یک مقام کره‌ای مسابقات تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مجتمع‌های سینمایی این کشور به صورت سه‌بعدی نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، این کار به منظور رقابت با پخش تلویزیونی مسابقات انجام می‌شود. سه مجتمع سینمایی سی‌جی‌وی، لوته سینما و مگاباکس این مسابقات و به ویژه مسابقات تیم کره جنوبی را به صورت سه‌بعدی پخش می‌کنند.

به گفته خبرگزاری یونهاپ در بیش از 100 سالن در کره جنوبی این مسابقات پخش خواهد شد. مسئولان این مجتمع‌های سینمایی با شبکه اس‌بی‌اس، پخش‌کننده مستقر در سئول که حق انحصاری پخش این مسابقات را دارد مذاکره کرده‌اند و به توافق رسیده‌اند.

پارک های-یونگ، مسئول بازاریابی سی‌جی‌وی می‌گوید:«وقتی تیم کره جنوبی بازی دارد مردم از خانه بیرون نمی‌آیند. پس ما تصمیم گرفتیم مسابقات را روی پرده‌های سه بعدی‌امان نمایش دهیم که بهترین گزینه برای تماشای مسابقات ورزشی هستند.»

تماشای مسابقات فوتبال در سینماهای کره جنوبی کاری تازه نیست، مردم این کشور در سال 2002 مسابقات فوتبال را به رایگان در سالن‌های سینما تماشا کردند. آن سال کره جنوبی یکی از دو میزبانان (به همراه ژاپن) مسابقات جام جهانی فوتبال بود و تا نیمه نهایی پیش رفت.

البته مردم این بار برای تماشای مسابقات باید بهای بلیت را بپردازند.
لی ژانگ-آ عضو گروه بازاریابی مگاباکس گفت:«سیستم صدای سراند و کیفیت برتر تصویر تجربه‌ای بی‌نظیر برای تماشاگران خواهد بود.»