وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویر جدیدترین حیوانات کشف شده

تصاویر جدیدترین حیوانات کشف شده
نمایندگان سازمان بین المللی حفاظت از منابع طبیعی با همکاری انجمن ملی جغرافیایی طی سفری به گینه نو موفق به کشف گونه‌های جدید زیستی از جمله قورباغه پینوکیو شدند.
سفری اکتشافی به کوهستان فوجا در گینه نو که به مناسبت سال تنوع گونه های زیستی توسط سازمان بین المللی حفظ منابع طبیعی و انجمن ملی جغرافیایی انجام گرفت منجر به کشف تعدادی از گونه‌های جدید زیستی از قبیل قورباغه پینوکیو و شاه کبوترها شده است.
قورباغه پینوکیو: این قورباغه درختی زائده بلندی بر روی بینی اش دارد که در زمان فعالیت به سمت بالا متمایل شده و در زمان بی حرکتی به سمت پایین صورت قورباغه قرار می گیرد.
 

قورباغه پینوکیو
گمان می‌رود این قورباغه که به دلیل دماغ بلندش به پینوکیو شهرت یافته است. از خانواده Litoria باشد که به قورباغه های درختی استرالیایی شناخته می شوند.
 

کانگوروی کوتوله (Wallaby)
این جاندار کوچکترین گونه از کانگوروها است که تا به حال در جهان کشف شده است. این جاندار که به تازگی کشف شده است کوچکترین نمونه از کانگوروهای کوتوله به شمار می رود و تنها سه گونه از این جانداران در جهان زندگی می‌کنند.
 

شاه کبوتر
این پرنده طی اکتشاف چهار بار دیده شده است اما از آنجا که پیش از این هرگز چنین جانداری دیده نشده بود نتیجه گرفته شد که تعداد زیادی از این نوع پرنده وجود ندارند. این پرنده گونه ای جدید از شاه کبوترها به شمار می رود که توسط پرهای خاکستری و سفید رنگش
از دیگر گونه ها تشخیص داده می‌شود.
 

موش درختی
یکی از گونه های جدید موشهای درختی که تنها در اندونزی، استرالیا و گینه نو یافت می‌شوند
 

خفاش شکوفه
این خفاش از دیگر گونه‌های جدید خانواده Syconycteris به شمار می‌رود که غذای خود را از شهد شکوفه های درختان در جنگلهای بارانی تامین می کند و از این رو به خفاش شکوفه شهرت یافته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره