وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هتلی ساخته شده از زباله ها !!

هتلی ساخته شده از زباله ها !!
یک شرکت ایتالیایی با هدف حساس کردن شهروندان به جمع آوری زباله ها و حفظ سواحل دریاها اولین هتل دنیا با استفاده از زباله های جمع آوری شده از سواحل تفریحی اروپا را ساخت.

این هتل که به مناسبت روز جهانی محیط زیست در 5 ژوئن گشایش می یابد با استفاده از زباله هایی ساخته شده است که از برخی سواحل تفریحی اروپا جمع آوری شده اند.این هتل عواقب بی احترامی به محیط زیست را نشان می دهد و از شهروندان دعوت می کند که مراقب سواحل دریاها باشند.

پروژه اولین هتل ساخته شده از زباله ها که Save the Beach(ساحل را نجات بده!) نام دارد از سال 2008 آغاز شد. این ساختمان در سواحل نزدیک رم ساخته شده است. این هتل از 3 تا 6 ژوئن 2010 قابل استفاده است. Save the Beachیک ساختمان دو طبقه است که گنجایش 10 نفر را در هر شب دارد.

به دلیل محدودیت ظرفیت و مدت زمان استفاده از این هتل، شرکت سازنده آن رقابتهایی را برگزار کرده است و کسانی که بتوانند بهترین دلایل ساخت این هتل را ارائه کنند می توانند یک شب در آن اقامت کنند.

طراح و ایده پرداز این هتل زباله ای که HA Schult نام دارد در این خصوص توضیح داد: "پروژه این هتل نمادین بسیار مهم است چرا که نشان می دهد ما در عصری با انبوه زباله ها زندگی می کنیم و میلیونها تن زباله را در تمام دنیا تولید می کنیم. آیا ما واقعا از زمین خود چه می خواهیم؟ این سئوالی است که مثل یک هشدار در گوش ما صدا کرده و ما را وادار می کند که به آن فکر کنیم."

براساس گزارش آنسا، بنیاد آموزش محیط زیست و برنامه پرچم آبی برای محافظت و بهبود دریاها و سواحل قصد دارند حداقل یک ساحل اروپایی را در سال نجات دهند و با این هدف در هر سال یک هتل زباله ای را در یکی از این سواحل ایجاد می کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره