وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قتل مادربزرگ به خاطر 16 هزار تومان

قتل مادربزرگ به خاطر 16 هزار تومان
نوه خطاكاری كه به انگیزه سرقت از خانه مادربزرگش، او را با ضربه‌های چوبدستی به قتل رسانده و تحت تعقیب پلیس استان مركزی بود ، در یكی از كمپ‌های شهر اراك دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، روز یكشنبه گذشته مردی به پاسگاه جابرسیان اراك مراجعه و ماموران را در جریان قتل همسرش قرار داد. این مرد سالخورده در تشریح ماجرا به پلیس گفت: برای خرید خانه را ترك كردم و همسرم تنها ماند.

بعد از چند ساعت، وقتی به خانه بازگشتم، با جسد همسرم ـ سلطان ـ مواجه شدم.

ماموران پاسگاه جابرسیان اراك همراه مرد سالخورده به محل حادثه اعزام شده و با گزارش موضوع به بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرا، جسد پیرزن را به پزشكی قانونی انتقال دادند. با تشكیل پرونده قضایی در این رابطه تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت و مشخص شدن انگیزه وی آغاز شد.

سرقت 16 هزار تومان از محل حادثه
در ادامه بررسی‌های پلیسی معلوم شد 16 هزار تومان پول از خانه مقتول به سرقت رفته و از روز حادثه یكی از نوه‌های مقتول به نام امین به طرز مرموزی ناپدید شده است.

ماموران با به دست آوردن این اطلاعات، به تحقیق از خانواده امین پرداختند كه معلوم شد، مرد جوان به مواد مخدر اعتیاد داشته و هرازگاهی به خانه مادربزرگش می‌رفته و یك شب قبل از حادثه نیز به بهانه ملاقات با یكی از دوستانش، خانه‌شان را ترك كرده است.

دستگیری نوه فراری در كمپ ترك اعتیاد
با مشخص شدن این موضوع، امین ـ نوه مقتول ـ به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و جستجوهای پلیسی برای یافتن وی ادامه پیدا كرد تا این‌كه سه روز بعد ماموران اطلاع یافتند نوه فراری مقتول در یكی از كمپ‌های ترك اعتیاد در شهر اراك به سر می‌برد. بنابراین ماموران با هماهنگی قضایی به محل فوق اعزام شدند و وی را دستگیر كردند.

متهم در بازجویی‌های پلیسی اظهارات متناقضی را بیان كرد تا عاقبت به قتل پیرزن اعتراف كرد.

اعتراف به قتل مادربزرگ
امین ـ متهم به قتل ـ در اظهاراتش به پلیس گفت: برای تامین هزینه اعتیادم، با زور و تهدید از اعضای خانواده‌ام پول می‌گرفتم و گاهی هم اموال خانه را سرقت می‌كردم، تا این‌كه شب حادثه برای سرقت به خانه مادربزرگ رفته و در انباری پنهان شدم. صبح وارد خانه مادربزرگم شده و از او پول خواستم كه مقاومت كرد و من نیز او را با چوبدستی به قتل رسانده و پس از سرقت 16 هزار تومان، فرار كردم.

سرهنگ رفیعی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مركزی در این باره به خبرنگار ما گفت: با اعتراف نوه خطاكار به قتل مادربزرگش، وی اكنون در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد تا پس از بازسازی صحنه قتل، روانه زندان شود.