وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از این پس شما لباس نو بر تن گوگل کنید!

از این پس شما لباس نو بر تن گوگل کنید!

به گزارش فارنت و به نقل از تچ‌تری موتور جستجوگر گوگل همواره به صفحه اول کم‌حرف و خلوت خود مشهور است. صفحه‌ای که در آن یک جعبه جستجو، دو کلید و ۲۸ کلمه دیده می‌شود که حتی برای کمتر کردن این کلمات نیز راهی گذاشته شده است. 
این موضوع تاکنون در مغایرت با موتور جستجوگر بینگ شرکت مایکروسافت بوده است که هر روز از تصاویر پشت‌زمینه زیبا و جدیدی برای صفحه اول خود استفاده می‌کند. خوب حالا گوگل هم دست بکار شده تا شما بتوانید همین قابلیت را به صفحه اول جستجوی گوگل بیاورید با این تفاوت که این بار این شما هستید که تصاویر را انتخاب می کنید.

از این پس شما لباس نو بر تن گوگل کنید!
گوگل امروز از قابلیت جدیدی پرده‌برداری کرده است که شما با استفاده از آن می‌توانید از تصاویر درون رایانه خود و یا در آلبوم آنلاین پیکاسا ویژه خودتان بهره برده و تصویر زمینه گوگل را با آن بیارائید.

از این پس شما لباس نو بر تن گوگل کنید!
این را شاید بتوان حسادت گوگل به بینگ یا نرم کردن صفحه اول خشک گوگل دانست اما به هر حال گوگل اجازه خواهد داد تا کاربران صفحه اول مینیمالیستی جستجویش را به گونه‌ای گرافیکی تبدیل کنند.

از این پس شما لباس نو بر تن گوگل کنید!
برای این کار به صفحه اول گوگل رفته و به گوشه پایین سمت چپ بروید و بر روی عبارت “Change background image” (تعویض تصویر زمینه) کلیک کنید تا صفحه ویژه‌ای برای تعویض این تصویر نمایان شود.
اگر دوباره دلتان برای زمینه خلوت گوگل تنگ شد می‌توانید این بار بر روی عبارت “Move background image” کلیک کنید تا تصویر به حالت اول برگردد.
این اولین باری نیست که گوگل در محصولات خود اجازه این کار را به کاربرانش می‌دهد و پیش از این در Gmail, iGoogle وChrome گزینه‌ای برای این قابلیت در نظر گرفته بود.
البته گوگل در وبلاگ خود با اعلام این خبر تاکید کرده است که این قابلیت فعلا برای کاربران داخل خاک آمریکا فعال شده و دیگر کاربران در سراسر جهان در چند روز آینده قادر به استفاده از این قابلیت خواهند بود.
گوگل همچنین در ادامه با اعلام اینکه شما مطمئنا از تصاویر زیبایی برای زمینه گوگل استفاده خواهید کرد، پیشنهاد داده تا تصاویر زمینه خود را با استفاده از توئیتر و با الحاق هاشتگ (برچسب) #myGooglepage با آنها و با جهان به اشتراک بگذارید.
غول جستچوگر اینترنیت جهان در پایان ابراز امیدواری کرده که با این قابلیت جدید کاربران از جستجو با گوگل لذت بیشتری برده و آن را بیشتر مال خود بدانند.