وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پخت تخم مرغ با استفاده از موبایل

پخت تخم مرغ با استفاده از موبایل
تلفن همراه یا همان موبایل ضررهای زیادی داره و حتما خیلی از مواقع هم شنیدید که این ضررها اثبات نشده ولی هیچ وقت اصولی بررسی نشده، اما یکی از این معایب اثبات شده و آن گرم شدن مغز در اثر توان زیاد گوشی‌های همراه می‌باشد.
گوشی‌های همرا وقتی که در حال ارسال پیام هستند توانی رو در حد چند وات آزاد می‌کنند (این توان بسته به نوع گوشی و حتی فاصله آن تا گیرنده می‌تواند متغیر باشد) که به خاطر فرکانس بسیار زیادی که دارند می‌توانند در اجسام اطراف جذب بشوند و کمترین اثری رو که دارند بالابردن دما در آن جسم و به خاطر فاصله کمی که با مغز دارند می‌توانند خطرات زیادی را برای مغز به وجود بیاورند. اگه درمرود این موضوع شک دارید می‌توانید آزمایشی را که دو نفر روسی انجام داده‌اند رو انجام بدید.

پختن تخم مرغ با موبایل
برای این کار یک عدد تخم مرغ دو عدد گوشی موبایل و یک منبع برای ایجاد صوت دارید و در نهایت هم یک تخم مرغ پخته خواهید داشت که حدود 3000 تومان پختنش خرج برداشته در واقع این امواج ماکروویو هستند که تخم مرغ شما رو می‌پزند.

هردو گوشی در حالت صحبت با یکدیگر هستند و ضبط صوت نیز برای تولید صدا است تا گوشی‌ها دایم در حال ارسال صدا باشند و امواج ماکروویو با توان بالا تولید کنند.
بعد از یک ربع: تخم مرغ گرم می شه
بعد از 40 دقیقه: تخم مرغ بسیار گرم میشه
بعد از 65 دقیقه: تخم مرغ شما پخته شده

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره