وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نقشه طلافروش برای ربودن طلاها

نقشه طلافروش برای ربودن طلاها
جام جم آنلاین: طلافروش كیفی كه سناریوی سرقت 30 كیلو طلا را نوشته بود ، در سكانس آخر، دستبند پلیس را بر دستان خود احساس كرد.

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در حالی كه بسیار مضطرب و نگران نشان می‌داد، با طرح شكایتی گفت، چند سال است در زمینه حمل و فروش طلا به شهرهای مختلف فعالیت می‌كند و چند ساعت پیش، پس از ترك نیشابور، حوالی این شهر از سوی چند سارق مسلح كه سایه به سایه او را تعقیب می‌كرده‌اند، مورد حمله قرار گرفته است.

شاكی افزود: سارقان مسلح كه نقاب به چهره داشتند، با سد كردن راهش، او را از خودرو بیرون كشیدند و پس از ضرب و جرح ، 30 كیلو طلایی را كه طلافروشان تهران و اصفهان به امانت به وی سپرده بودند، سرقت كرده و متواری شدند.

وی افزود: سارقان مسلح تهدید كردند در صورت طرح شكایت علیه آنها ، او را به قتل خواهند رساند.

اظهارات ضد و نقیض

سرهنگ ماشاءالله صادقی، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در این باره به «جام‌جم» گفت: پس از طرح شكایت از سوی طلافروش كیفی و تشكیل پرونده با بررسی اظهارات وی مشخص شد مرد شاكی اظهارات متفاوتی را درباره سرقت طلاها عنوان كرده است.

صادقی اضافه كرد: پس از گزارش موضوع به مقام قضایی، وی به پزشكی قانونی انتقال یافت و در معاینه، آثار ضرب و جرح در بدن مرد شاكی مشاهده نشد.

به این ترتیب كارآگاهان پلیس آگاهی به تحقیق درباره سوابق و وضعیت اجتماعی شاكی پرداختند كه نتایج تحقیقات نشان داد وی به افراد مختلفی بدهكار است و از چند ماه پیش، از سوی طلبكاران تحت فشار قرار داشته است.

اعتراف به نقشه ساختگی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی تصریح كرد: با جمع‌بندی این اطلاعات، مرد شاكی سرانجام زبان به اعتراف گشود و گفت با طراحی نقشه حساب شده قصد سرقت 30 كیلو طلای امانتی را داشته است تا با فروش آن، بدهی خود را پرداخت كند. وی افزود: پس از این كه با دریافت طلا از طلافروشان تهرانی و اصفهانی عازم مشهد شدم، در میانه راه با پنهان كردن طلاها، وانمود كردم 30 كیلو طلا از سوی سارقان مسلح نقابدار به سرقت رفته است و ….

سرهنگ صادقی افزود: در پی این اعترافات، دستور قضایی مبنی بر بازداشت متهم صادر و تحقیق از وی برای كشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.