وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رنگ کردن مو با چای، قهوه و ادویه جات

رنگ کردن مو با چای، قهوه و ادویه جات
استفاده از محصولاتی مانند چای، قهوه و ادویه برای رنگ کردن موها روش جالب برای اجتناب از استفاده مواد شیمیایی رنگ‌ها و همچنین کاهش هزینه است. برای آشنایی بیشتر با روش رنگ کردن موها با این مواد، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید.

آنچه لازم داریم:
– چای
– قابلمه کوچک
– اپلیکاتور یا همان چوب‌های بستنی
– مواد رنگ‌زا مانند چای، قهوه یا ادویه
– ظرفی که از جنس فلز نباشد
– آب

1) اپلیکاتورها را درون ظرفی که از قبل تهیه کردید، قرار دهید و برای هم زدن رنگ از آنها استفاده کنید.
2) درون ظرفی که از جنس فلز نیست و رنگ تحت تاثیر فلز قرار نمی‌گیرد، رنگ را بریزید.
3) رنگ‌های طبیعی را با هم مخلوط کنید. این مواد باید در همان روز استفاده شوند و نباید بیشتر از یک روز بمانند.
4) موهای سیاه و یا قهوه‌ای تیره با قهوه خالص و یا چای سیاه و یا پوسته آلبالو رنگ می‌شوند. اجازه دهید که این مواد به مدت 20 دقیقه در آب به آهستگی بجوشند تا در نهایت به حالت رنگ غلیظ درآیند.
5) با استفاده از چای بابوبه یا زنجبیل، این رنگ را روشن‌تر کنید.
6) اگر رنگ قرمز می‌خواهید، این مواد را با فلفل شیرین یا غنچه گل مخلوط کنید تا رنگ قرمز آن بیشتر شود و سپس آن را آبکشی کنید و اجازه دهید خنک شود. بعد آن را روی موها بمالید.
7) در صورتی که موهایی با رنگ خیلی روشن می‌خواهید، این مایع را با ریشه گیاه ریواس و آب مخلوط کنید و به مدت یک ساعت آن را بجوشانید. پس از سرد شدن، آن را صاف کنید. برای ایجاد تن رنگ گرم‌تر، از سرکه قرمز به جای آب استفاده کنید.
8) در صورتی که موهای خاکستری دارید، موها را با مخلوطی از نصف فنجان ساژ و رزماری که آنها را در دو فنجان آب گرم حل کرده‌اید، رنگ کنید. این کار را یک بار در هفته تا زمانی که به رنگ دلخواه برسید، تکرار کنید.
9) سه قاشق چای‌خوری چای سیاه، سه قاشق چای‌خوری ساژ و آب جوشیده تمیز را با یکدیگر مخلوط کنید و برای رنگ کردن موهای خاکستری تیره مورد استفاده قرار دهید

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره