وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آغاز انتقال سازمان‌ها و شركت‌های دولتی از تهران

آغاز انتقال سازمان‌ها و شركت‌های دولتی از تهران
معاون نوسازی و تـحـول اداری معاونت توسعه‌ مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور از آغاز انتقال سازمان‌ها و شركت‌های دولتی از تهران از یك ماه دیگر خبر داد.

احمد بزرگیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه مهم‌تر از موضوع انتقال افراد از تهران، انتقال سازمان‌ها به سایر استان‌هاست، گفت‌:‌ ما در اصل انتقال دستگاه‌ها را پیگیری می‌كنیم و انتقال افراد، مرحله دوم فعالیت ماست، درحالی‌كه انتقال دستگاه‌هایی كه فهرست‌ آنها اعلام شده، الزامی است.

وی افزود: به احتمال زیاد طی یك ماه آینده، موضوع انتقال سازمان‌ها و دستگاه‌ها از تهران به شهرستان‌ها عملیاتی می‌شود. بزرگیان با تاكید بر اینكه ثبت‌نام افراد در پایگاه اینترنتی، نخستین مرحله انتقال آنهاست، گفت:‌ كار انتقال را سازمان مربوطه باید انجام بدهد و سازمان‌ها در روال طبیعی انتقال كاركنان از تهران به شهرستان‌ها فعالیت اصلی را برعهده دارند. البته ما نیز با استفاده از پایگاه اینترنتی موجود، این اقدام را رصد می‌كنیم.

وی تاكید كرد كه به‌زودی نخستین اقدام صورت گرفته در این راستا یعنی انتقال فرد ثبت‌نام شده به محل مورد علاقه‌اش به علاوه تسهیلات اختصاص یافته، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال كه آیا ثبت نام در پایگاه اینترنتی انتقال از تهران برای شخص الزام‌آور است و فرد ثبت‌نام‌كننده پس از آن امكان بازپس‌گیری درخواستش را خواهد داشت یا خیر؟ ‌گفت: در این زمینه الزامی وجود ندارد و این انتقال كاملا به‌صورت داوطلبانه است.