وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

4 اشتباه بزرگ دختر خانم های مجرد

4 اشتباه بزرگ دختر خانم های مجرد
اخیرا فیلمی تماشا می کردم که در آن جنیفر لوپز نقش دختر خانمی مجرد و موفق را ایفا می کرد. اما او در آستانه 40 سالگی به ناگاه متوجه می شود مسیر زندگی شخصی و شغلی اش آنگونه که می خواسته نبوده است ؛ پس تصمیم می گیرد زندگی اش را تغییر بدهد. در زندگی جنیفر هیچ مردی وجود ندارد ، اما او تصمیم می گیرد در اولین فرصت ازدواج کند. در همین دوران او با مردی اشنا می شود و ….باقی داستان را خودتان حدس بزنید.

بعد از اینکه فیلم را تماشا کردم متوجه این نکته شدم که جنیفر در طول زندگی مجردی اش و مواجه با افرادی که در اطرافش بودند خطاهای بسیاری را مرتکب می شد.همانگونه که بسیاری از دختر خانم های مجرد اینکار را می کنند:

خطای شماره 1 : آنها اجازه می دهند کار زیاد ، طراوت و شادابی شان را از بین ببرد
دختر خانم جذاب ، موفق و شادابی را در نظر بگیرید که بخاطر کار زیاد و خسته کننده ، دچار خستگی و فرسودگی زودتر از موعد می شود. حالا فرض کنید در این دوران این دختر خانم با فرد خوش قیافه ، تحصیل کرده و موجهی آشنا شود ، اما بدلیل کار زیاد فکر تشکیل خانواده و ازدواج را از خود دور می کند. اما من به عنوان یک مشاور به شما می گویم این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که دختر خانم های مجرد انجام می دهند.

 
این خانم ها برای اینکه رد کردن درخواست های ازدواج شان را برای خود و دیگران معقول نشان می دهند سعی می کنند در فرد مورد نظر عیب و ایرادی پیدا کنند ، بدون اینکه به آن فرد شانس و فرصتی برای ابراز وجود بدهند. بعد از این کار، خود را بیشتر از قبل در کار غرق می کنند تا نسبت به موقعیت های پیش آمده شان دچار وسوسه نشوند.

اشتباه شماره 2 : آنها فکر می کنند برای ازدواج کردن هیچ وقت دیر نیست
در فیلم مورد بحث ، جنیفر فکر می کرد همیشه برای عاشق شدن ، ازدواج و بچه دار شدن وقت دارد. اما اشتباه می کرد. این اشتباهی است که خیلی از دختر خانم های مجرد انجام می دهند. در صورتیکه شاید تنها یک فرصت برای ازدواج درست ، عاشق شدن و … وجود داشته باشد.

 
اینکه خیلی از خانم ها تشکیل خانواده را به دوران 30سالگی یا 40 سالگی شان موکول می کنند خطای بزرگی است. اما اگر شما واقعا خواستار داشتن خانواده ای از آن خودتان هستید ، نباید زیاد آن را به تاخیر بیندازید. برای اینکه شما باید صبر و حوصله کافی برای تعامل داشتن با همسر و فرزندان تان داشته باشید و اگر این امر را به دوران 30 سالگی تان به بعد موکول کنید دیگر حال و حوصله زمان جوانی تان را نخواهید داشت.

اشتباه شماره 3 : آنها مردان خوب را نادیده می گیرند
این موقعیت را بارها و بارها به چشم خود دیده ام ، خانم ها فکر می کنند دیگر هیچ مرد خوبی وجود ندارد . اما واقعیت اینجاست که مردان خوب همه جا وجود دارند. شاید آنها به چشم شما زیاد جذاب و معقول به نظر نمی رسند. اما سعی کنید به آن فرد مورد نظر فرصتی بدهید تا خودش را به شما نشان دهد.

 
شاید این کار در حد یک حرکت کوچک مودبانه مانند باز کردن در برای شما باشد ، اما شما این فرصت را به وی بدهید. ذهن تان را از بدبینی و منفی نگری آزاد کنید. در اینصورت شما فرد مورد نظر و ایده آل خود را به طرف خود جذب خواهید کرد.

اشتباه شماره 4 : آنها به آسانی فرصت ها را از دست می دهند
بارها و بارها ، دیده ام که دختر خانم مجردی خواستار آشنایی با یک جوان سالم و معقولی شده است. اما همینکه این فرد برای آشنایی پا پیش می گذارد ، این دختر خانم راه دیگری را انتخاب می کند. البته این رفتار کاملا طبیعی است. احتمالا این دختر خانم در آشنایی های قبلی اش موقعیت هایی سرشار از ناامیدی ،‌ رنج و ناراحتی را تجربه کرده است و در موقعیت جدید نیز مانند گذشته فکر می کند.

 
به هر حال ، اگر این دختر خانم بخواهد نتیجه ای متفاوت از این رابطه بدست بیاورد ، باید طرز فکر خود را تغییر دهد. شاید این کار در ابتدا سخت و ناممکن به نظر برسد اما مطمئن باشید موفق می شوید. اگر از داشتن این رابطه سالم احساس راحتی نکنید آن را از دست خواهید داد. پس سعی کنید از داشتن چنین رابطه خوب و سالمی لذت برده و احساس راحتی کنید.

زمانیکه عشق را احساس کردید و نقش عشق را در زندگی شخصی و کاری تان را به چشم دیدید متوجه می شوید که در گذشته چقدر به خود ظلم می کردید. اگر انتظار دارید رابطه ای سرشار از تفاهم و عاشقانه داشته باشید پس باید طرز فکر خود را تغییر دهید. ابتدا اهداف ، انتظارات و باورهای خود را تغییر دهید و سپس از نتیجه تغییراتی که در ذهن تان بوجود آورده اید لذت ببرید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره