وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سیمکارتی که صاحبانش را به قتل می‌رساند!!

سیمکارتی که صاحبانش را به قتل می‌رساند!!
یک اپراتور تلفن همراه در بلغارستان شماره تلفن نفرین شده ای را که در مدت 10 سال گذشته موجب مرگ سه کاربر شده است به حالت تعلیق درآورد.
شماره موبایل 0888.888.888 در بلغارستان پس از اینکه جان سه نفر را در مدت 10 سال گرفت به عنوان شماره تلفن نفرین شده معرفی شد. به همین منظور "موبی تل" اپراتور موبایل در بلغارستان تصیمیم گرفت این شماره را به حالت تعلیق درآورد.
در مدت 10 سال اخیر این شماره تلفن در مجموع متعلق به سه نفر بوده است که همگی جان باخته اند. به همین منظور به نظر می‌رسد که این داستان شبیه به یک فیلم جنایی وحشتناک باشد.

اولین قربانی این شماره نحس "ولادیمر گراشنوف" رئیس هیئت مدیره شرکت "موبی تل" بود که در سال 2001 در اثر ابتلا به سرطان درحالی که تنها 48 سال داشت درگذشت.

باوجود این شایعاتی مبنی بر اینکه این مدیر به دست رقیب خود با یک مسمومیت رادیواکتیوی کشته شده است وجود دارد.

سپس این شماره به دست "کنستانتین دیمیتروف" رئیس مافیای بلغارستان رسید که در سال 2003 در طول بازدید از امپراتوری مافیایی خود در آمستردام به قتل رسید. در آن زمان دیمیتروف تنها 31 سال داشت و درحالی که مشغول خوردن شام بود کشته شد.

براساس گزارش نشنال پست، سومین مالک بد اقبال شماره موبایل 0888.888.888 "کنستانتین دیشلیف" نام داشت که تاجر بود. وی نیز که مظنون به قاچاق کوکائین بود در سوفیا، پایتخت بلغارستان خارج از یک رستوران هندی در سال 2005 به قتل رسید.
از آن زمان هیچکس حاضر به استفاده از این شماره تلفن نشد تا اینکه اپراتور "موبی تل" در روزهای اخیر اعلام کرد که تصمیم به غیرفعال کردن این شماره دارد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره