وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آگهی استخدام در بانک پاسارگاد

آگهی استخدام در بانک پاسارگاد
بانک پاسارگاد به منظور تامین سرمایه انسانی مورد نیاز خود در تهران و با تخصص های اعلام شده ، از آقایانی که دارای شرایط زیر می باشند دعوت به همکاری می نماید . متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات فردی ، تحصیلی و شغلی خود را بر روی یک برگ کاغذ A۴ تکمیل و با الصاق یک قطعه عکس بر روی آن به همراه تصویر مدرک تحصیلی ، ریز نمرات ، کلیه صفحات شناسنامه ، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۳/۱۳۸۹ به آدرس تهران – خیابان ولیعصر – بلوار میرداماد – پلاک ۴۲۶ – بانک پاسارگاد امور توسعه سرمایه انسانی ارسال و ضمنا با مراجعه به قسمت تکمیل فرم دعوت به همکاری نیز ثبت نام الکترونیکی نمایند.

شرایط :
۱. (رشته تحصیلی ) عمران – عمران (مقطع تحصیلی) کارشناسی ۱۰ تا ۱۵ سال سابقه کار – یک نفر
۲. (رشته تحصیلی ) عمران – عمران (مقطع تحصیلی) کارشناسی ۵ تا ۱۰ سال سابقه کار – دو نفر
۳. (رشته تحصیلی ) برق – قدرت (مقطع تحصیلی) کارشناسی حداقل ۵ سال سابقه کار – یک نفر
۴. (رشته تحصیلی ) صنایع- تجزیه و تحلیل سیستمها (مقطع تحصیلی) کارشناسی حداقل ۵ سال سابقه کار – یک نفر (تجربه شغلی) کنترل پروژه
۵. (رشته تحصیلی ) معماری (مقطع تحصیلی) کارشناسی حداقل ۱۰ سال سابقه کار – یک نفر
۶. (رشته تحصیلی ) حسابداری (مقطع تحصیلی) کارشناسی حداقل ۱۰ سال سابقه کار – یک نفر (تجربه شغلی) امور مالی پروژه های ساختمانی

موارد قابل توجه :

مدارک دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد گردید.
انجام مصاحبه با متقاضیان هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
روی پاکت مشخصات فردی و مدرک تحصیلی قید گردد.

( بانکداری اسلامی ، راه نجات اقتصاد کشور )

تکمیل فرم دعوت به همکاری
مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی
آگهی دعوت به همکاری

در پاسخ به استقبال بی نظیر متقاضیان همکاری با بانک پاسارگاد و در راستای گسترش شعبه های بانک ، واجدین شرایط زیر بر اساس اولویت های رشته های تحصیلی مورد نیاز ،جهت همکاری به مصاحبه دعوت می شوند.

شرایط :

۱- دارا بودن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد بر اساس اولویت مورد نیاز در رشته های :
حسابداری، رشته های مدیریت با گرایش های بانکداری ، بازرگانی ، مالی ، دولتی و صنعتی، کلیه رشته های علوم اقتصادی و یا سایر رشته های تحصیلی با گرایش اقتصاد ، کلیه گرایش های آمار ، ریاضی ، صنایع و کامپیوتر (در صورت نیاز) .

۲ – خانم ها متولد ۱۳۶۴ به بعد ، آقایان متولد ۱۳۶۲ به بعد (در خصوص متقاضیان فوق لیسانس به بالا شرایط سنی با ۲ سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است ) .
۳ – آقایان دارای کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی .
۴ – سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک .
۵- عدم سو پیشینه کیفری .

یادآوری:
۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در قسمت " سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری " ثبت نمایند .
۲- روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است ، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند .
 ۳- انجام مصاحبه با متقاضیان هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد .
 ۴ – متقاضیان، معدل رشته تحصیلی را به دقت و با صدم نمره اخذ شده ، طبق گواهینامه دریافتی از دانشگاه ثبت نمایند.
* توجه : زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، ضرورتی به پی گیری حضوری و تلفنی با این امور نیست . شماره پرونده الکترونیکی را نزد خود نگهداری نمایید . امکان جستجوی آن از طریق این امور مقدور نمی باشد .
با آرزوی موفقیت

تکمیل فرم دعوت به همکاری