وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویر خودروی ایرانی با 150 قطعه الماس

تصاویر خودروی ایرانی با 150 قطعه الماس
خوردوی خاتم کاری که بر روی آن 150 قطعه الماس و 10 کیلو طلا نصب شده توسط هنرمندان و طراحان شیرازی مقیم خارج ساخته شده و توانسته به خوبی هنر اصیل ایران را به رخ تکنولوژی غرب بکشد.
 golden one نام این خودرو است که توسط هنرمندان شیرازی در کشور امارت طی سالهای 2004 تا 2006 ساخته شده و در آن از هفت نوع از صنایع دستی ایرانی نظیر خاتم، معرق، ملیله کاری، طلا کاری، نقره کاری و صدف کاری استفاده شده است.
سیامک حجت طراح این خودرو بیان کرد: در این خودرو 150 قطعه الماس و 10 کیلو طلای 18 عیار استفاده شده است.
وی با اشاره به اینکه در این خودرو به طول 6 متر و نیم از خاتم در بدنه آن استفاده شده است بیان کرد: در هر سانتی متر مربع 120 قطعه خاتم در خودروی مذکور استفاده شده که با احتساب این 6 و نیم متر حدود هفت میلیون و 200 قطعه خاتم در آن به کار رفته است.
 
<a href="https://www.irannaz.com/news_cats_1.html"> تصاویر خودروی ایرانی با 150 قطعه الماس
طراح این خودرو با اشاره به اینکه برای کفپوش این خودرو به جای موکت از فرش دستباف ایرانی استفاده شده است بیان کرد: جنس صندلیهای این خودرو از جیر طبیعی و دستگیره های آن نیز از چرم طبیعی است.
"گلدن وان" با یک میلیون دلار قیمت ؛ زیبا ترین و گران ترین خودروی دنیا در سال 2007
طراح این خودرو همچنین با اشاره به اینکه ارزش golden one یک میلیون دلار است، افزود: در سال 2007 این خودرو در نمایشگاه معتبر "موتور شو" دبی که یکی از معتبرترین نمایشگاه های دنیا به شمار می رود در بین خودروهای مطرح جهان توانست عنوان زیباترین و گران ترین خودروهای دنیا را از آن خود کند.
حجت با اشاره به اینکه برای این خودرو 20 هزار ساعت کار انجام شد، افزود: ساخت این خودرو که بتواند با سرعت 240 کیلومتر در ساعت نیز حرکت کند برای ما افتخار بود که توانستیم هنر اصیل ایرانی را به کشورهای دیگر از جمله غرب نشان بدهیم.
 
<a href="https://www.irannaz.com/news_cats_1.html"> تصاویر خودروی ایرانی با 150 قطعه الماس
وی با اشاره به اینکه با این کار قصد داشتیم فرهنگ، هنر و تمدن ایران را به رخ آنها بکشیم، افزود: در نمایشگاه موتور شو این خودرو در میان بسیاری از خودروهای معروف جهان خوش درخشید و با این امر توانستیم هنرهای ایرانی از جمله خاتم کاری را به دنیا معرفی کنیم و نشان دهیم.
وی با اشاره به اینکه قرار بود رونمایی از این خودرو در ایران در این چند روز انجام شود، افزود: اما به دلیل بروکراسیهای اداری این امر میسر نشد و به نظر می رسد ظرف دو هفته آینده رونمایی انجام شود.
به گزارش مهر، اکنون خودروی golden One در گمرک است و امید می رود هرچه سریعتر مراحل نهایی کارهای اداری آن برای خروج از گمرک نیز انجام شود. ضمن اینکه خودروی مذکور پس از انجام مراسمهای رونمایی برای همیشه در شیراز نگهداری می‌شود

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره