وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مخالفت با رفتن خواننده مشهور به غزه

مخالفت با رفتن خواننده مشهور به غزه
حزب الله لبنان با حضور خواننده مشهور لبنانی در کشتی زنان صلح طلب با هدف شکست محاصره غزه مخالفت کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، حزب الله لبنان با درخواست هیفا وهبی خواننده مشهور لبنانی برای حضور در کشتی فعالان صلح طلب برای شکست محاصره غزه مخالفت کرد.

وهبی پیش از این نیز در هنگام جنگ 33 روزه اسرائیل علیه لبنان، حمایت قاطع خود را از حزب الله لبنان اعلام کرده بود.

قرار است تا روزهای آینده کشتی با نام "مریم" با حمایت حزب الله لبنان و هزینه یکی از بازرگانان فلسطینی مقیم سوریه برای شکست محاصره غزه به طرف این منطقه حرکت کند.

دلیل این مخالفت نیز این گونه اعلام شده است که عریانی و ظاهر شدن با لباس های غیرموجه و به دور از وقار این خواننده، باعث بد نامی همه زنان حاضر در کشتی مریم می شود.

هنوز این خواننده لبنانی این خبرها را تایید یا رد نکرده اما "سی ان ان" به نقل از هیفا وهبی گزارش داد که وی تعجب خود را از این خبرها اعلام کرده و گفته است که مجبور نیست به وسیله کشتی های شکست محاصره، به نوار غزه سفر کند.

منابع آگاه نیز گفتند که وهبی در صورت تمایل می تواند از طریق گذرگاه رفح مصر وارد نوار غزه شود همانگونه که پیش از این نیز هیئت های مختلفی چنین کرده اند.

رسانه های کویتی نیز گزارش دادند هیفا وهبی درخواست پیوستن به کشتی مریم را تسلیم خانم"سمر الحاج" مدیر کاروان فعالان صلح طلب در کشتی "مریم" کرده است .

سمر الحاج نیز در این باره با مسول اصلی سازماندهی این کشتی یعنی "یاسر قشلق " بازرگان فلسطینی مقیم سوریه مشورت کرده که وی هم تصمیم گیری در این باره را به حزب الله لبنان واگذار کرد.

حزب الله لبنان هم پس از بررسی ، مخالفت خود را با حضور هیفا وهبی در کشتی شکست غزه "مریم" اعلام کرد چرا که به اعتقاد آنها، حضور این خواننده باعث می شود تا توجه ها و نگاه ها از هدف اصلی این کشتی منحرف شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره