وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سال‌ها را از چهره خود پاک کنید

سال‌ها را از چهره خود پاک کنید
آیا فکر می کنید که چین و چروک صورت شما فقط علت ژنتیک دارد؟
 
همان‌طور که تحقیقات تازه روی دوقلوهای همسان نشان می‌دهد، وقتی صحبت از سن صورت می‌شود، ژنتیک مغلوب شده و شیوه زندگی نقش مهمتری دارد.در واقع کارشناسان تخمین می‌زنند که عادات روزانه بیش از 80 درصد در بروز تغییراتی که در طول زمان در ظاهر افراد ایجاد می شود دارد.
با رعایت چند نکته مثل استفاده از کرم‌های ضدآفتاب با SPF 30 ، با طراوت‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسید. هر روز برای محافظت در برابر اشعه UV، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. مهم نیست چند تا شمع روز تولدتان روی کیک شما باشد.
اطراف چشم‌ها نیاز به مرطوب‌کننده خاصی دارند؟
اگر نگرانی عمده شما خطوطی است که در اطراف چشم‌های‌تان است نه، محتوی کرم نرم‌کننده پوست صورت باید شامل رتینول و پپتیدها، باشد که برای پوست صورت ایمن تر هستند حتی روی پوست ظریف اطراف چشمها . اگر می‌خواهید کم‌کم نقاط ریز تیره روی پوستتان پاک و محو شد و یا پف اطراف چشم‌های‌تان برطرف شود لازم است موادی که حاوی ویتامین K و لیکوریز بیشتری هستند مصرف کنید تا تیرگی یا سیاهی کاهش پیدا کند. این مواد برای کاهش تورم در کرم‌هایی با غلطت بالاتر از آنچه که در مرطوب‌کننده‌های معمولی است، وجود دارد.

چرا پوست صورت دچار سرخی و گلگونی می‌شود:
این می‌تواند به دلیل مشکلات قبل از یائسگی باشد. نوسانات هورمونی و گرگرفتگی می‌تواند به دلیل افزایش جریان خون به صورت باشد. دلیل احتمالی دیگر مخصوصا اگر جوان و حساس هستید، آکنه روزاسه یعنی اختلالی است که عمدتا به دلایل روحی و مربوط به سن است، اتفاق می‌افتد بسیاری از این گلگونی های چهره به دلیل عوامل مرتبط با یائسگی، استرس، مصرف الکل، غذاهای حاوی ادویه و گرما است.

بنابراین می توانید از مصرف این مواد اجتناب کنید چرا که علایم را تسکین می دهد. اگر دچار روزاسه هستید پوست را با استفاده از تمیزکننده‌های ملایم درمان کنید و از مصرف کرم‌های معطر خودداری کنید.مرطوب‌کننده‌هایی که دارای مواد گیاهی و تسکین‌دهنده هستند و دارای برچسب برای پوست‌های حساس هستند استفاده کنید. ضدآفتاب خود را از نوع SPF 30 انتخاب کنید.

اگر روزاسه شما شدید شد و خواستید قرمزی آن از بین برود با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا برای کاهش التهاب برایتان آنتی‌بیوتیک تجویز کند و از کرم های ملایم دیگری برای ز بین بردن قرمزی استفاده کنید.راهی برای درخشش موها بعد از 40 سالگیموها وقتی لایه خارجی آنها (کوتیکول) صاف و نرم باشند درخشان به نظر می‌رسد. هر چیزی که موجب دمیدن هوا و خشک شدن سریع بعد از رنگ کردن شود، می‌تواند سبب خشن شدن و زبری موها شود.

در این صورت موها نور را کمتر منعکس می کنند و درخشانی آنها کم می شود. البته افزایش سن هم عامل دیگری در کاهش شفافیت موها است.می توانید شفافیت موها را با شامپوهای آبرسانی‌کننده و حالت‌دهنده‌ها برگردانید. این شامپوها از مواد سیلیکونی ساخته می شوند که کوتیکول مو را پوشش می دهند.

بنابراین موها به طور موقت شفاف‌ می‌شوند. سیلیکون‌ها به جلای مو و براق کردن آنها کمک می کنند. اگر موهای ضخیمی دارید می توانید از کرم های خاصی با مشورت پزشک استفاده کنید هر چند روز یک بار موهای‌تان را بشویید و از خشک کردن موها پرهیز کنید. وقتی می‌خواهید موهای‌تان را با جریان هوا خشک کنید در آخر از هوای خنک استفاده کنید تا آب جذب کوتیکول‌های موهای‌تان شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره