وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز یکشنبه : 10 مرداد 1389

فال روز یکشنبه : 10 مرداد 1389
فروردین:  شما امروز احساس می‌كنید كه از خواب غفلت بیدار شده‌اید، برای اینكه در بخشهای مهمی از زندگیتان خیلی سریع عمل كرده‌اید. با وجود اینكه هم اكنون كیفیت كار شما بهتر شده است، اما برایتان لازم است كه كارتان را متوقف كرده تا نتایج واقعی آن را نظاره كنید. اگر شما برای منتظر ماندن و فكر كردن زمان كافی ندارید، فقط پس از اینكه فهمیدید كه تمام برنامه‌هایتان را طوری پرداخت كرده‌اید كه بتوانید به رویاهایتان برسید، به راحتی می‌توانید خودتان را مقاعد كنید كه انسان كاملی هستید.
 

اردیبهشت: اهداف غیر عادی كاری شما امروز باعث ناامیدی‌تان می‌شوند. از سوی دیگر شما با استفاده از رویاهایی كه برای تمام كردن كارهایتان بهتان انگیزه می‌دهند می‌توانید تصویر بسیار روشنی از آینده خود در ذهنتان مجسم كنید. نگران رسیدن به اهدافی كه در ذهنتان تجسم كرده‌اید نباشید. در حال حاضر فقط حركت كردن در مسیری معمولی برایتان كافی خواهد بود.
 

خرداد: حتی اگر شما از زندگی روزمره‌تان راضی هم هستید، با فكر كردن و تمركز كردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینكه بی هدف رویاپردازی كنید، در حالیكه با احتیاط افكارتان را به مسیری می‌كشانید كه تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت كنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید كه خودتان فكر می‌كردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی كه نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.
 

تیر: با وجود اینكه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می‌شناسید، زمانی كه شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می‌كنید، می‌توانید ارزش كارهای آنها را درك كنید. تشویق كردن دیگران برای استفاده كردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینكه احساس خود از  

مرداد: اعتماد كردن به یك داستان خوب كاری كاملاً جذاب است، اما شما باید بیشتر مواظب باشید، برای اینكه سادگی و بی‌تجربگی شما هم كنون می‌تواند باعث فریب خوردن شما شود. به دیگران انگیزه دادن برای اعتمادكردن به خودشان كار پسندیده‌ای است، اما سادگی مبرهن شما می‌تواند به افراد دیگر برای فریفتن شما شهامت دهد. امروز به ندای درونتان بیشتر از حرفهای دیگران گوش كنید.
 

شهریور: امروز باید حواستان جمع باشد كه خودتان را به دردسر نیندازید و قربانی نكنید. قبل از اینكه مسئولیتهای بیشتری را قبول كنید، به وعده‌هایی كه باید بهشان عمل كنید با جدیت بیشتری توجه كنید. شما با تأمل كردن به راحتی می‌توانید یك مأموریت پیچیده را به یك شغل ساده تبدیل كنید. اما در حال حاضر ذهن شما با جزئیات بخصوصی كه باید وجود داشته باشند ارتباط برقرار نمی‌كند، بنابراین باید بخشهای مهم شغلی‌تان را پراهمیت تر نشان دهید. وقتی كه واقعاً نمی‌توانید كاری را انجام دهید، فكر نكنید مجبورید جواب مثبت بدهید.
 

مهر: امروز شما به راحتی می‌توانید
زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید– به خاطر اینكه شما می‌توانید كودك درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید كار كنید، در زمان حال بودن را تجربه كنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح كردن را ارضا خواهد كرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.
 

آبان: امروز وقتی كه شما به دوران كودكی خود نگاهی می‌اندازید، بر خاطرات بدتان تمركز نكنید. درعوض به روزهای لذت بخش فكر كنید، روزهایی كه لبخند را به لبان شما نشانده‌اند. اگرچه شما می‌توانید در مورد زندگیتان كاملاً واقع بین باشید، حتی اگر مجبورید از قدرت تخیل خود برای تغییر دادن آنچه كه در گذشته اتفاق افتاده استفاده كنید، یادآوری گذشته هم می‌تواند آرامش بخش باشد. برای داشتن دوران كودكی شاد هیچ وقت دیر نیست.
 

آذر: امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را كه قصد مشكل درست كردن برای شما را داشتند ناراحت كند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینكه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی كنید. شاید چشم پوشی و گذشت كردن لازم شود، پس سعی كنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید كه از قبل بدانند شما به خاطر اینكه مانع از ناراحتی كسی شوید، ممكن است كمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.
 

دی: امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینكه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای كاربردی شما ممكن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی كه به مسائل مالی دقت می‌كنید، زمانی كه باید این كار را بكنید، باور این موضوع كه همه چیز عالی پیش خواهد رفت كار خیلی سختی خواهد بود.
 

بهمن: امروز حتی اگر مشا بارها و بارها در مورد خود با دوستان و همكارانتان حرف بزنید، آنها نمی‌توانند شما را درك كنند. اما آنها به جای ایجاد كردن جو متشنج در حالی كه فكر می‌كنند منظور شما را درك كرده‌اند به علامت توافق فقط سر خود را تكان می‌دهند. با وجود این ممكن است كه شما به طرز ناراحت كننده‌ای متوجه اختلاف نظرهای خود بشوید. سعی نكنید كه این خلاء را پر كنید، فردا وقتی كه مشكلات برطرف شد همه چیز به حالت طبیعی خود برمی‌گردد.
 

اسفند: امروز به شما توصیه می‌شود كه فكر خود را بر روی جهان مادی متمركز كنید، چون شما به خاطر اینكه بیشتر به فعالیتها و مشغولیتهای معنوی فكر كرده‌اید احساس رضایت می‌كنید. در حالی كه سیر كردن در مسیر پر پیچ و خم متافیزیك هیچ اشكالی ندارد، اما لازم است كه حضور خود در شغل و وظایف كاری خود را نیز ادامه بدهید. خوشبختانه مادامی كه شما وظایفی كه برگردنتان است را انجام می‌دهید، امروز امكان این را هم دارید كه به طور یك در میان هم به واقعیت و هم به  معنویات رسیدگی كنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره