وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنان چه مردانی را می‌پسندند؟!

زنان چه مردانی را می‌پسندند؟!
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد زنان مردان با ظاهر مردانه را می‌پسندند و چندان به مردانی که بیش از حد به ظاهر خود توجه کرده و خصوصیات زنانه دارند توجه ندارند.
محققان معتقدند زنان افزایش تعداد مردان زن‌نما یا مردانی که ظاهری زنانه دارند را قبول ندارند. زنان این خصوصیات را یک نقطه ضعف تصور می‌کنند که نتیجه معکوس به همراه دارد.
این مطالعه روی 132 زن و 100 مرد انجام شد و محققان متوجه شدند در مجموع مردان بر خلاف زنان نظر منفی نسبت به این موضوع ندارند.
شرکت کنندگان فیلم‌های 15 دقیقه‌ای از مصاحبه‌های شغلی زنان و مردان دیدند که در طی آن شرکت کنندگان به سوالاتی پاسخ می‌دادند که مهارت‌های اجتماعی فرد را محک می‌زد.
در این مطالعات مشخص شد مردانی که دارای خصوصیات و ویژگی‌های مردانه نیستند کم‌تر مورد توجه قرار گرفته و پذیرفته می‌شوند.
در اکثر ایام تاریخی نیز مردان بیش‌تر با الگوهای مستقل‌تر و خودمختارتر نسبت به زنان شناخته می‌شدند. این در حالی است که زنان اجازه داشتند ضعیف به نظر برسند اما این خصوصیت در مورد مردان به طور کل ممنوع است و نسبت به آن نظر منفی زیادی وجود دارد.
از سوی دیگر تسلط و قدرت از ویژگی‌های خاص مردان است که چندان در مورد زنان داشتن این ویژگی‌ها پذیرفته نیست. همین باورها باعث شده است الگوهای خاصی از هر جنسیت در ذهن ما شکل بگیرد که انتظارات و قوانین مرتبط با رفتارهای آن‌ها را با یکدیگر متمایز می‌کند و به عبارت دیگر باعث ظهور بایدها و نبایدها در هر جنس می‌شود.
محققان متوجه شدند به همین دلیل مردانی که از این خصوصیات به دور هستند سخت‌تر می‌توانند شغل پیدا کنند.