وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کمک اینترنت گردی به کاهش وزن

کمک اینترنت گردی به کاهش وزن
هم‌چنین زمانی که این افراد در این سایت آنلاین هستند می‌توانند با دیگران چت کرده و در مورد روش‌های کاهش وزن و دیگر موارد مرتبط با یکدیگر به گفتگو بپردازند.

بسیاری از ما تصور می‌کنیم که افرادی که زمان زیادی را در پشت کامپیوتر خود صرف اینترنت گردی می‌کنند تحرک بدنی کم‌تری دارند و بیش‌تر غذا می‌خورند و به همین دلیل بیش‌تر در معرض خطر چاقی قرار دارند.

اما آخرین تحقیقات نشان می‌دهد که اینترنت می‌تواند به شما در کاهش وزن هم کمک کند.

در این تحقیقات که به مدت 2.5 سال انجام شده است مشخص شد افرادی که مدت طولانی‌تری در یک وب‌سایت حضور داشته باشند با احتمال بیش‌تری به کاهش وزن خود کمک می‌کنند.

این سایت که توسط مرکز تحقیقات سلامت Kaiser راه‌اندازی شده است به افرادی که به آن مراجعه می‌کنند کمک می‌کند تا وزن خود را کاهش دهند.

در این سایت از کاربران خواسته می‌شود هفته‌ای یک بار به این سایت وارد شده و وزن و میزان ساعاتی که ورزش کرده و تحرک بدنی داشته‌اند را وارد کنند. اگر این افراد این کار را به طور مرتب انجام ندهند ابتدا از طریق ایمیل با آن‌ها تماس می‌شود و اگر باز هم آن‌ها توجه نمی‌کردند یک سیستم به طور خودکار با خانه این افراد تماس تلفنی برقرار می‌کند.
هم‌چنین زمانی که این افراد در این سایت آنلاین هستند می‌توانند با دیگران چت کرده و در مورد روش‌های کاهش وزن و دیگر موارد مرتبط با یکدیگر به گفتگو بپردازند.

یکی از محققانی که در مورد میزان تاثیر این گونه سایت‌ها مطالعاتی انجام داده است در این باره گفت: اگرچه استفاده از این روش به تاثیر ارتباط رو در رو نیست اما به نوبه خود تاثیرگذار است.

برای مثال از میان هزار و 600 نفر از افراد چاقی که در این سایت ثبت نام کرده بودند، 350 نفر به اندازه کافی وزن خود را کاهش دهند. در مدت 2.5 سال از راه‌اندازی این سایت، افرادی که بیش‌تر از همه در این سایت وارد شده و به طور مرتب اطلاعات خود را وارد کرده‌اند بهتر توانسته‌اند وزن خود را کاهش دهند.

یکی از افرادی که از این روش استفاده کرده است در این باره گفت: این روش بسیار برای من موثر بود و به من در کاهش وزن انگیزه می‌داد. مشاهده روند نزولی کاهش وزن باعث شد که من احساس بهتری در مورد خودم پیدا کنم و بیش‌تر برای کاهش وزن تلاش کنم.

البته سایت‌های دیگری نیز هستند که افراد می‌توانند در آن‌ها عضو شده و پولی را به عنوان حق عضویت پرداخت کنند. اگر آن‌ها در کاهش وزن خود موفقیت کسب می‌کردند پاداش دریافت می‌کردند و اگر کاهش وزن آن‌ها با روند خوبی همراه نباشد و یا برعکس آن‌ها وزن خود را اضافه می‌کردند جریمه می‌شدند.

بسیاری از افرادی که در این سایت‌ها عضویت داشتند توانستند وزن خود را به میزان سالم برسانند و یا حداقل چند کیلو از آن را کم کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره