وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودرو رانندگان روزه خوار توقیف می شوند

خودرو رانندگان روزه خوار توقیف می شوند
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش تقدیر از خبرنگاران حوزه نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز خبرنگاران به سلاح سرد گفت: این هنوز مصوب نشده است كه بخواهیم برایش اطلاع‌رسانی عمومی كنیم و تصویب این كار یعنی اشاره به ناامنی اما كسانی كه درخواست داشته باشند اگر معاونت اجتماعی تشخیص دهد كه واقعا امنیت آنها در خطر است به گاز اشك‌آور مجهز می‌شوند.

سردار احمدرضا رادان با تائید صحبت سردار حسین ساجدی‌نیا درباره بی‌نظیر بودن امنیت تهران گفت: اگر بخواهیم امنیت تهران را با پایتخت دیگر كشورها مقایسه كنیم باید تائید كنیم كه امنیت تهران بی‌نظیر است و این تنها به دو دلیل است، اول اینكه مردم تهران مردم خوبی هستند و دوم اینكه پلیس توانسته است امنیت را در تهران به خوبی برقرار كند اما ما همیشه تاكید می‌كنیم كه باید با گردن‌كشان برخورد جدی كرد و با مردم رئوف و مهربان بود.

وی درباره اقدامات پلیس در آستانه ماه رمضان گفت: در این ماه به دلیل اینكه بسیاری از مردم برای انجام اعمال مذهبی خانه‌های خود را به خصوص در شب‌های قدر ترك می‌كنند، برای گشت‌ها، برنامه‌های ویژه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینكه در این ماه به طور كلی جرائم عرف كاهش پیدا می‌كند، اما انتظار مردم از پلیس بیشتر می‌شود به همین دلیل در این ماه با روزه‌خواری در ملاء‌عام برخورد جدی می‌شود و اگر این امر در خودرو اتفاق بیفتد خودرو توقیف خواهد شد. همچنین با آلودگی صوتی و بدحجابی به طور جدی‌تر برخورد خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینكه ناامنی خاصی در كشور وجود ندارد، گفت: كار جدی‌ای نیز در بحث تجهیز افراد به سلاح سرد قرار نیست صورت بگیرد تنها بحث تجهیز پلیس‌های افتخاری به سلاح سرد بود كه هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده است.