وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش آرایش برای کسانی که پوست تیره دارند

آموزش آرایش برای کسانی که پوست تیره دارند
رنگدانه‌هاى بیشترى در پوست تیره نسبت به پوست روشن وجود دارد بنابراین باید نحوه آرایش و میکآپ این دو پوست با هم متفاوت باشد . پوست‌هاى تیره معمولا بسیار جذاب و زیبا هستند و با آرایش مناسب بسیار دلفریب به نظر‌ می‌رسند.
آرایش بر روى پوست تیره‌ می‌تواند غلیظ تر از آرایش روی پوست‌هاى روشن باشد چرا که با این روش اجزاى صورت نمایان تر مى شوند.

پایه پوست :برای پوست‌های تیره بهتر است از بیس‌های مایع استفاده کنید مثلا کرم پودر‌های مایع برای یکدست کردن پوست تیره بسیار عالی است. کرم پودر را قبل از استفاده روی چانه خود امتحان کنید . همان رنگی را که با پوست شما هماهنگی بیشتری دارد استفاده کنید. اگر ترجیح‌ می‌دهید پوستتان را یک درجه روشن تر کنید بهتر است تست کرم پودر پشت دستتان باشد.

پودر تکمیلى :حالا از یک پوشانده تکمیلى استفاده کنید که از شید کرم پودرتان یک درجه روشن تر باشد . پنکیک را با فرچه بر روی پوست بزنید.حتی از پودر بچه هم در شرایط اضطراری‌ می‌توان استفاده کرد. البته مواظب باشید که زیاد استفاده کردن از آن باعث سفیدی مصنوعی پوست‌ می‌شود .سعی کنید که همواره طبیعی به نظر برسید .

رژ گونه:اگر پوستی متوسط تیره دارید بهتر است از رژ گونه با رنگ سرخ ،‌‌ صورتى و یا رزی استفاده کنید واگر پوستی کاملا تیره دارید از رنگهای ارغوانى و برنز استفاده کنید به شدت از رنگهای قهوه ای و هلویی اجتناب کنید.
براق کننده :پودر‌های براق کننده یا highlighter ‌می‌تواند در این بخش‌ها استفاده شود تا‌هاله صورتتان را نمایان تر کند. اطراف ناحیه چشم و استخوان گونه و پل بینی و بالای لب .البته در استفاده از آن دقت کنید . بسیار ملایم و کم استفاده کنید .

چشم ها: می‌توانید چشم‌هایتان را تیره آرایش کنید . از مدادهای قهوه ای تیره و یا مشکی برای چشمتان استفاده کنید تا با رنگ موهایتان هماهنگی داشته باشد. از سایه آبی یا بنفش برای پوست تیره استفاده کنید ، سایه‌های متالیک هم گزینه‌های خوبی است .سایه‌های خیلی سفید یا روشن کمتر مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد . برای میهمانی شب یا مجالس‌ می‌توانید از مداد چشم نقره ای یا طلایی استفاده کنید . ریمل مشکی در هر حالتی برای پوست تیره مناسب است .

لبها:برای لبها بهتر است از مداد استفاده نکنید . از رژ لبهای تیره استفده کنید مثل بنفش ، قرمز تیره و یا از رژ لبهای مایع که براق کننده هستند استفاده کنید، اگر خواهان رژ کمرنگ هستید . این را بدانید پوست تیره به خودی خود جذاب است و با آرایش به راحتی‌ می‌توان عیب‌هایش را برطرف نمود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره