وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تجاوز بزرگترین خاخام اسراییل به چند کودک

تجاوز بزرگترین خاخام اسراییل به چند کودک
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در شماره روز گذشته خود طی مطلبی از تجاوز جنسی خاخام «مردخای موتی ایلون» بزرگ ترین خاخام رژیم صهیونیستی، به کودکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، به نقل از تابناک عربی، هاآرتص در ادامه مطلب خود نوشت: پلیس اسرائیل ضمن جمع آوری تمام مدارک و ادله مورد نیاز، این اتهام را متوجه خاخام «مردخای موتی ایلون» کرده است.

 

تجاوز بزرگترین خاخام اسراییل به چند کودک

روزنامه هاآرتص همچنین به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: مدارک و دلایل جمع آوری شده توسط پلیس اسرائیل در اختیار دادستان عمومی شهر بیت المقدس قرار خواهد گرفت تا پس از انجام تحقیقات و بررسی های مورد نیاز، اقدامات لازم صورت گیرد.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: از جمله مدارک و ادله موجود در این باره، شکایت هایی است که تعداد زیادی از شهرک نشیان علیه خاخام «مردخای موتی ایلون» به پلیس انجام داده و او را به تجاوز جنسی متهم کرده اند.

بازداشت 3 خاخام جوان به اتهام قاچاق کوکائین
در همین حال «میکی روزنولد» سخنگوی پلیس صهیونیستی اعلام کرد که دو خاخام جوان افراطی به اتهام قاچاق مقدار قابل توجهی کوکائین از برزیل که ارزش مالی آن دو میلیون دلار بوده، در فرودگاه بین المللی «بن گوریون» در تل آویو توسط پلیس اسرائیل بازداشت شده اند. این خاخام جوان 20 و 21 سال سن داشته و حدود ده کلیوگرم کوکائین به همراه داشتند.

سخنگوی پلیس صهیونیستی در ادامه افزود: در همین حال یک خاخام افراطی دیگر که به نظر می رسد برای قاچاق مقادیر بسیار زیادی مواد مخدر نقشه کشیده، توسط پلیس اسرائیل بازداشت شد. به نظر می رسد این خاخام افراطی با آن دو خاخام جوان ارتباط داشته است.