وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز پنجشنبه : 21 مرداد 1389

 فال روز پنجشنبه : 21 مرداد 1389
فروردین: مهم نیست كه شما چه تصورات خوب و خوشی برای انجام دادن كارهای حیرت‌آور دارید، آنچه كه اهمیت دارد این است كه شما مجبورید به سختی كار كنید و جان بكنید. ممكن است وسوسه شوید با شجاعت كامل از زیر كار فرار كنید، ولی این فكر خوبی نیست. فقط باید تحمل كنید و دم نزنید و هرآنچه كه از شما انتظار می‌رود را انجام دهید. امروز برای ریسك كردن وقت مناسبی نیست.
 
اردیبهشت: خصلت آرام بودن و ثبات قدم شما باعث برنده شدنتان در مسابقه نمی‌شود، چرا كه شما امروز خیلی حس رقابتی ندارید. شما معمولاً می‌خواهید كارهایی را انجام دهید كه قبلاً تعهد داده بودید، برای اینكه برایتان خیلی مهم است كه همیشه آدم قابل اعتمادی باقی بمانید. اما شاید لازم نباشد كه این كارها را به خاطر بردن گوی سبقت از دیگران انجام دهید؛ اسم این كار رقابت نیست؛ فقط كاری را انجام دهید كه فكر می كنید بهترین كار است.
 
خرداد: امروز یك نفر بهتان حرفهای خیلی خوبی می‌زند، بنابراین باید این حرفها را آویزه گوش خود كنید. ابتدا تمام حقایق را بررسی كنید تا بفهمید كه چرا حرفهایی كه قبلاً زده‌اید با واقعیت تناقض دارد. به همه حرفها گوش دهید، بنابراین شما قادر خواهید شد قبل از اینكه یك برنامه را به كار ببندید تمام نقصهای مهم آن را متوجه بشوید. حتی اگر همه چیز خوب و عالی به نظر می‌رسد، فراموش نكنید كه فقط نباید  یك روی سكه را ببینید.
 
تیر: امروز شاید دوست نداشته باشید با آرامش و به همان روشی كه قبلاً كارهایتان را انجام می‌دادید كار كنید. شما دوست دارید كار جدیدی بكنید، اما نمی دانید چه روشی بهترین روش است. پس نظر همكارانتان را هم بپرسید، به خاطر اینكه افراد دیگر از زاویه دید دیگری به كار شما نگاه می‌كنند. اینك حتی تغییرات كوچك در روش كاری و اصلاح كردن نگرشتان، می‌تواند به اندازه كافی رضایت خاطر شما را فراهم آورد.
 
مرداد: شما اصلاً نمی توانید از دست مشكلات و مسائل عاطفی فرار كنید؛ این مشكلات هرجا كه بروید مثل سگی كه پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهید مشكلات عاطفی كه مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها كنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می‌زند. با قبول كردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نكنید با بازنگری كردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.
 
شهریور: اگر روزها خیلی سریع می گذرند، شما این قدرت را دارید كه حركت آن را كند كنید. البته این سخن به معنی این نیست كه می توانید تقویم را دستكاری كنید و یا اینكه بعضی از فعالیتها را از برنامه كاریتان حذف كنید. شما می توانید با كاستن از استرسهای درونی ناراحتی‌ها و مشغولیتهای روزمره‌تان را كمتر كنید. گرفتن یك تصمیم ساده و 15 دقیقه در روز تفكر كردن می تواند به خود شما امكاناتی كه دارید را نشان دهد.
 
مهر: شما امروز با قاتی كردن رویا و واقعیت با یكدیگر حسابی عقلتان را از دست می‌دهید!!! به علاوه در حال حاضر می‌توانید خیلی خوب داستان سر هم كنید، اما شما همچنین می‌توانید دیگران را متقاعد كنید آنچه كه به نظر شما واقعی است را باور كنند. این می‌تواند تركیب قدرتمندی از  
آبان: امروز شما زیاد به وظایف اجتماعی خود اهمیت نمی‌دهید، برای اینكه واقعاً دلتان نمی‌خواهد كه انرژی‌تان را به خاطر افراد دیگر تلف كنید. شما ترجیح می‌دهید بهترین چیزها را برای یك شخص خاص و یا فقط برای خودتان تنها نگه دارید. هنوز هم انجام دادن كاری كه شما را از انزوا بیرون بیاورد مفید خواهد بود. پس بهتر است به جای اینكه در تنهایی به سر ببرید با دیگران همكاری داشته باشید.
 
آذر: ابراز كردن احساسات خود در مقابل دیگران شاید آنها را خسته كند، ولی در عین حال كسانی را كه دوستشان دارید را به شما نزدیك‌تر می‌كند. امروز شما به جای اینكه روش و شیوه خود را تغییر دهید، بیشتر دوست دارید بحثهای فلسفی داشته باشید و همچنین كمتر به مسائل عاطفی توجه می‌كنید. اما بعضی وقتها خیلی خوب است كه آنچه در دلتان دارید را بیرون بریزید، حتی اگر این تبادل نظر خیلی ارزشمند و مفید نباشد.
 
دی: پنهان كردن احساساتتان كاری محتاطانه به نظر می‌رسد، به خصوص اگر دوست داشته باشید فرد تأثیر گذاری باشید. اما وقتی شما احساسات خود را سركوب نكنید، شادتر ، سالم تر و در محل كار فرد مهم‌تری خواهید بود. باوجود این زیاد هم خوب نیست كه با صحبت كردن در مورد پیشرفتهای شخصی‌تان همكارانتان را خسته كنید. حقیقت را به آنها بگویید، اما حس كنجكاوی آنها را  كاملاً ارضا نكنید تا بعداً پشیمان نشوید.
 
بهمن: فكر كردن زیاد به دوستانتان باعث شده شما تصمیم بگیرید تمام دوستان و قوم و خویش خود را برای یك مهمانی به خانه‌تان دعوت كنید. اما هركسی را كه می شناسید دعوت نكنید، چون احتمال دارد همه آنها به خانه‌تان بیایند و جمع كوچك شما تبدیل به جمعیت خیلی زیادی شود. پس اگر تصمیم گرفته‌اید در ترتیب دادن مهمانی پیشتاز باشید، قبل هر چیز زمان كافی بگذارید و برای آن خوب برنامه‌ریزی كنید.
 
اسفند: شما تمایل دارید عضو یك گروه شوید و به خاطر همین امروز با فداكاری كردن در محل كار می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. هیچ مشكل حادی وجود ندارد: اتفاقات خیلی زیادی در زندگی خصوصی شما رخ داده است و در عین حال در محل كار نیز تقاضاهای زیادی ازتان می‌شود. فراموش نكنید كه مجبور نیستید بین زندگی شخصی و كاری خود یكی را انتخاب كنید. شما اگر هم از نظر فكری و هم احساسی برای آنها زمان بگذارید می‌توانید به هردوی آنها برسید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره