وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی برای مراقبت از ناخنها

نکاتی برای مراقبت از ناخنها
آیا شما می دانید که ناخن هایتان از چه نوعی هستند؟
ناخن هایتان خشک است، نرم است و یا اصلاً ناخن های طبیعی دارید به هر حال مطلب زیر را بخوانید:

ناخن خشک:
این ناخن ها زبر و خشک هستند و زمانی که روی شان دست می کشید، خشن هستند، اگر می خواهید این ناخن ها همیشه سالم بماند و از خطر شکستگی رهایی پیدا کند، آن ها را با ویتامین E، هیدراته کنید.

ناخن نرم:
اگر دیدید که ناخن هایتان به راحتی خم شده و از رشد کمی برخوردار است، بدانید که ناخن های شما نرم هستند و باید به آن ها استحکام ببخشید… راحت ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که از مواد محکم کننده ناخن استفاده کنید، باید اشاره داشت که معمولاً آب باعث نرمی ناخن می شود و بهتر است که پس از آمدن از حمام، ناخن ها را با روغن نارگیل و بادام، نرم کنید و به آن استحکام ببخشید. هم چنین باید یادآوری کرد، خانم هایی که ناخن های نرمی دارند، در هنگام شستشوی ظروف، حتماً دستکش به دست کنند.

ناخن های معمولی:
و اما اگر هیچ یک از مشکلات گفته شده را ندارید، پس ناخن های تان طبیعی است، این ناخن ها، شفاف است و رشد خوبی دارد… بهترین روش برای حفظ این ناخن ها، این است که آب داغ را به طور مستقیم روی آن نریزید.

چند نکته برای شفافیت ناخن ها
– همیشه پیش از استفاده از لاک و یا برق ناخن، با یک دستمال تمیز ناخن های تان را پاک کنید، چرا که چربی باقی مانده روی ناخن ها، نمی گذارد لاک روی ناخن بنشیند و خر پریدگی و شکستگی نوک ناخن بیشتر می شود.
– اگر ناخن های تان می شکند، بهترین روش این است که همیشه آن ها را کوتاه نگه دارید.
– سعی کنید، هر سه روز یکبار ناخن هایتان را، سوهان بکشید تا به شکل مرتبی رشد کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره