وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیفا به دنبال حذف مساوی و وقت اضافه از جام جهانی

فیفا به دنبال حذف مساوی و وقت اضافه از جام جهانی
فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به دنبال حذف مساوی و وقت اضافه از مرحله اول مسابقات جام جهانی فوتبال بین تیم‌های صعودکننده است به گزارش ایرنا، سپ بلاتر رییس فیفا در گفت وگو با نشریه فوکوس آلمان با اعلام این خبر افزود :
طبق این طرح اگر بازی در مرحله اول این مسابقات و در زمان ‪۹۰‬ دقیقه برنده ایی نداشت، تیم پیروز باید از طریق پنالتی تعیین شود.

رییس فیفا افزود: البته طرح گل طلایی که پیش از این برای مدتی اجرا شد، می تواند، دوباره فعال شده و اولین گل در وقت اضافه برنده مسابقه را تعیین کند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول مسابقات جام جهانی فوتبال تیم ها بیشتر به دنبال نباختن هستند، افزود: به همین سبب این مرحله تاحدودی خسته کننده می‌شود.

به نوشته فوکوس به نظر می‌رسد که این طرح به دلیل نتایج و کیفیت بازیهای مرحله اول جام جهانی در آفریقای جنوبی ارایه شده است.

طرح مشابهی نیز پیش از این با عنوان گل طلایی به اجرا گذاشته شد ، ولی با مقاومت وسیعی در بین طرفداران و اهالی فوتبال مواجه شد.

انتظار می‌رود که این طرح بلاتر نیز با مقاومت‌های زیادی رو به رو شود، زیرا یکی از اعضای کمیته‌های تخصصی این فدراسیون بکن بائر آلمانی است که مخالف این گونه طرح‌ها می‌باشد.