وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فرصت دوباره برای تکمیل فرم اطلاعات خانوار

فرصت دوباره برای تکمیل فرم اطلاعات خانوار
معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی گفت: افرادی که هنوز فرم اطلاعات آمار خانوار را پر نکرده اند، در آذر ماه فرصت تکمیل این فرم را خواهند یافت.

به گزارش ایرنا، محمد رضا فرزین روز شنبه در همایش هدفمند کردن یارانه ها گفت: آن دسته از مردم که در سال 87 فرم را پر کرده و طی این مدت تغییراتی در اطلاعات آنها از قبیل تولد فرزند جدید، ازدواج، طلاق و یا مرگ، بوجود آمده، نیازی به مراجعه ندارند چرا که مرکز آمار تمام تغییرات ثبت شده را دریافت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح دولت حذف یارانه نبوده بلکه هدفمند کردن آن است، گفت: دولت باید یارانه را به طور درست توزیع کند و روش های کنونی پرداخت یارانه باید تغییر کند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع هدفمند کردن یارانه ها از برنامه سوم توسعه در دستور کار دولت ها قرار گرفت و به مرور زمان مشکلات کار، اهمیت وضرورت اجرای آن بیشتر شد.

معاون وزارت امور اقتصادی ودارایی، یادآور شد: 50 درصد یارانه به مردم ، 30 درصد به تولیدکنندگان و 20 درصد به دولت تعلق می گیرد.

وی در خصوص پرداخت یارانه به بخش تولید نیز گفت: در این بخش به روش های جبران خسارت، یارانه سود تسهیلات و به صورت تسهیلات، یارانه از سوی سازمان هدفمند سازی و با معرفی به بانک حمایت می شود.

وی با یادآوری اینکه آسیب شناسی اقتصاد از دولت نهم آغاز شد، افزود: بحث تغییر، تحول وبرنامه ریزی دراقتصاد در 7 محور بود که یکی از این هفت محور یارانه ها است .

سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی ، مالیات- شبکه توزیع، سیستم بانکی، مسائل ومشکلات بهره وری، ارزش گذاری پول ملی وگمرک را 7 محور تغییر، تحول وبرنامه ریزی دراقتصاد عنوان کرد.

وی گفت: در بعضی از حوزه ها از جمله گمرک، نیازمند اصلاح قانون هستیم که درحال حاضر این کار با تشکیل کمیسیون ویژه در مجلس در حال بررسی است و در برخی دیگر از جمله نظام مالکیت اصلاح قانون باید صورت گیرد که در حال انجام است.