وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آب قورباغه محبوبترین نوشیدنی در پرو !!

آب قورباغه محبوبترین نوشیدنی در پرو !!
كارمن گونزالس یكی از انبوه مغازه‌داران پرویی است كه این روزها نوشیدنی محبوب مردمان این كشور را تهیه و عرضه می‌كند.
 
او روزانه 50 تا 100 قورباغه را در آكواریومی بزرگ در رستورانش نگه می‌دارد، با ورود هر مشتری او یك قورباغه از آكواریوم بیرون آورده به كاشی‌ها می‌كوبد تا بمیرند و سپس با شكاف دادن شكم قورباغه پوست آن را می‌كند

او سپس در مخلوط‌كن خود سه قاشق عسل، عصاره گیاهان محلی و چندین قاشق پودر "ریشه آندی" به همراه شیر تازه ریخته و قورباغه پوست‌كنده شده را هم به آن می‌افزاید. مخلوط حاصل كه پس از در هم آمیختن تمامی این مواد عجیب حاصل می‌شود همان "آب قورباغه" محبوب پرویی‌هاست كه هر لیوان آن یك دلا‌ر قیمت دارد.

آب قورباغه محبوبترین نوشیدنی در پرو !!

گونزالس می‌گوید روزانه حداقل 50 مشتری به مغازه وی می‌آیند و در ساعات اولیه صبح و یا عصر برای رفع خستگی و یافتن انرژی دوباره "آب قورباغه" سفارش می‌دهند.

مردم پرو معتقدند این معجون قدیمی نه‌تنها انرژی‌زاست بلكه قدرت ذهنی آنان را به نحو قابل توجهی افزایش می‌دهد. در این میان خواص درمانی گوشت قورباغه و داروهای محلی را هم نباید نادیده گرفت.

گونزالس می‌گوید: متاسفانه هنوز توریست‌ها عادت به نوشیدن این معجون نكرده‌اند. آنها ترجیح می‌دهند تا چند لحظه‌ای به تماشای درست شدن معجون بنشینند و بعد با چهره‌ای درهم كشیده رستوران را ترك كنند.

 
اگر آنها می‌دانستند كه این معجون چه معجزه‌ای می‌كند قطعا وضع مالی ما هم بهتر می‌شد. پرویی‌ها قرن‌هاست كه اثرات معجزه‌زای این معجون را می‌دانند، حالا‌ شاید این برای نخستین بار است كه ما در ملا‌ءعام و به خارجی‌ها راز ماندگاری و سلا‌مت خودمان را نشان می‌دهیم اما آنها در عوض تشكر از ما روی برمی‌گردانند.